• Igia

Uppsalabrudar 2009 - del 2

Hej på er!

Nu har jag kommit hem från New York och inte blev det ngr brudskor inte...

Tack för all hjälp med klänningen! Ni är verkligen överrens om att det är den längst ner till hö

Monkay: Jag röstar på alt 1 av dina tiaror. Mkt fin.

• Igia

Ursäkta att jag kommer med annat än dukning nu, men har ni bestämt vad ni ska ha för skor?
    Såg att man kunde få en visning av Pernillas brudbutik om man var ngr st...

• Igia

Lyllo dig Både klänning och skor...

• Igia

Lyllo dig Både klänning och skor...

• Igia

Vilken fin!

F A M E skrev 2008-12-19 23:14:42 följande:

Nu har vi hittat våra ringar, den jag hittade innan fanns de ingen dirket snygg match åt sambon tyvärr. Men denna som jag har lag precis upp i gallerit finns de. Dock så har vi inte kollat om den finns i Uppsalas butiker ännu.Finns i stockholm i alla fall för inte så illa peng som tur är.
  • Igia

Välkommen!

Rach skrev 2008-12-20 20:05:36 följande:
    Hejsan!Här är en annan som ska gifta sig i Uppsala. Vi har bokat Gamla Uppsala kyrka till den 23:e maj 2009. Vi är väldigt glada för det eftersom det är ett fint område och det är lite personligt också för att min sambos föräldrar gifte sig där. Planeringen är på gång, med mycket hjälp från bröllopstorget, självklart!
  • Igia

Välkommen!
    Då gifter vi oss oxå!

Sommarliv skrev 2008-12-21 03:41:39 följande:
    Hejsan Här är en till.. Vi har tänkt oss att gifta oss den 19 sept.. Hoppas bara det inte händer något på vägen..
  • Igia

Var har du hittat de ljusen? Är oxå sugen på svarta... Fanns det fler färger?

F A M E skrev 2008-12-28 14:10:49 följande:

Nu har jag hittat våara ljus till bröllopet, blev svarta små block ljus jätte fina. Men jag skulle vilja dekorera dem lite så dem inte ser så dystra ut. Någon som vet en bra sida för detta?
Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2