• Igia

Uppsalabrudar 2009 - del 2

Vi har våra föräldrar som värdpar så egentligen har vi 4st och en toastmaster.
    Värdparen har vi mest innan bröllopet för anmälan och frågor så vi slipper alla samtal. Jag jobbar både natt och dag så skönt att slippa prata i telefon när jag äntligen är ledig.

Under själva bröllopet så kommer det mesta ansvaret att ligga på toastmastern så våra föräldrar kan njuta fullt ut är tanken...

• Igia

Jag tänkte åka dit och titta vad de har. Har sett att hon som har tiaror.se ska vara där och visa sina saker. Sen vet jag inte så mkt mer. Vi skulle haft ett bord där men hann inte få ihop folk så det är nog blandat med utställare. Tror att den blir större än den på vasasalen för det är väldigt stort på Fyris park...

• Igia

Jag ska fixa mitt hår på Nyby frisören och förmodligen sminket via Make up a dream... Har tyvärr inga priser än men det är nog inte så svårt att få fram om du frågor...

• Igia

Gott Nytt År på tjejer!

Hoppas ni hade det bra igår!

Kram

• Igia

Jag ska oxå på mässa. Väntar på att min tärna ska dyka upp bara...

• Igia

Tycker oxå att det var riktigt litet och rätt tråkigt. Inte så mkt som tillförde nåt i planering direkt. Provade lite tiaror och har väl fått en hint om vad jag pasar i iaf...

Tina79 skrev 2009-01-04 21:10:45 följande:
    Var på mässan idag och måste säga att jag var riktigt besviken! Fanns inte alls mycket där och det som fanns var mestadels hudvård. Tycker nog inte att det är det viktigaste med ett bröllop...Hoppas att den på Norrlands i mars blir bättre.
  • Igia

Vad bra att det känns bättre idag. Kan inte ställa in allt nu

F A M E skrev 2009-01-05 09:48:19 följande:

Fick en sådan känsla i går kväll innan jag skulle somna, att vi inte skulle hinna fixa allting tills de är dax. Mitt ända alternative kände då som att vi borde, ställa in allting på engång. idag så känns de helt annorlunda, nu känns de som vi har gått om tid på oss. Och behöver inte bråska på just nu.
  • Igia

Det står inget på deras hemsida om att de har stängt. Förmodligen har de öppet som en söndag. 11-17...
    Tänkte oxå åka dit och titta på löpare. Vad ska du ha för färg?

• Igia

Absolut!

F A M E skrev 2009-01-05 20:06:39 följande:

Tror ni man kan ha Enya som ingångs musik?De få musik stycken som vi har gemensamt är ju Enya med Lord of the ring. Den är jätte vacker, funkar i pano version då borde den även funka i orgel va??Nu har jag nog fixat så att vi har vita linne dukar på borden.
  • Igia

Tina

Du har ju Hefa brud och fest oxå på Gamla Uppsalagatan. Vet inte om de har till herrar men de borde nästan ha det tycker man.

Svar på tråden Uppsalabrudar 2009 - del 2