September 2009 del 2
Hej på er!
Vår andra tråd stängdes och jag har inte hittat nån ny så jag startar en ny här.
Här är vår gamla
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3064867.html
Så nu kan vi prata vidare om allt och inget...
Hej på er!
Vår andra tråd stängdes och jag har inte hittat nån ny så jag startar en ny här.
Här är vår gamla
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3064867.html
Så nu kan vi prata vidare om allt och inget...
jag ska försöka glida förbi panduro imorgon o köpa saker till inbjudningskorten, beror på dottern som vänt på dygnet, hon somnar kl 07 på morgonen o sonen vaknar runt 08...så just nu sover ja o sambon i skift när han inte jobbar
My: när jag ser din lista så ser jag att jag glömde lite på min
vi hade en budget klar (och hade sparat alla pengar klart också!) men vi måste göra om den för vi är på husjakt och vill ha en summa till handpenning så vi har skärt ner på en del grejer nu! Men det är ju en del månader kvar så vi resonerar så att vi hinner spara ihop lite till!
Först tänkte vi nästan flytta bröllopet men då skulle det bli ett helt år fram då vi ska gifta oss på vår årsdag!
Klänning 1.
Tänkte på vad skrev att dina gäster tyckte det var en dyr lokal... Vi tycker den är billig. Där ser man vad olika man tycker. Vi hade budgeterat 20 000 så 3500 tyckte vi var billigt
My: när vi gifter oss har vi varit tillsammans i 8 år..
Vi ska inte byta namn. Våra barn heter som mig. Det är jag och en tjej till i sverige som heter exakt som mig. Jag vet det för ibland får jag hennes post