• Svar på tråden September 2009 del 2
  • thildamy
    gosbruden skrev 2009-01-22 21:23:37 följande:
    hej septemberbrudar!Det var länge sen jag tittade in här. (det var nog till och med i förra tråden) Det har stått still med planeringen ett tag men ska väl börja ta tag i det igen! Just nu är det mycket för jag fyller år i morgon så jag planerar lite kalas till på lördag! thildamy: jag tycker att näbbkläning 1 och 3 var finast! och brudklänning tycker jag att den som heter klänning 1 är finast! Jag håller med MyochErlend om att du ska välja den klänning du känner dig finast i!
    Fyller du år imorgon ?
    JA med!!!
    Jag blir 28 (känner mig inte som de) du då?
  • gosbruden
    MyochErlend skrev 2009-01-22 21:25:12 följande:
    hej och välkommen tillbaka... vilket datum ska ni gifta er ??
    den 12 september! längtar så mycket! när gifter ni er?
  • Rebellen75

Va fina klänningar du hittat. Tycker också om 2an.

Får man hänga på här. Har just bokat av vårt bröllop i maj 090509( bra nummer följd typ som ni 090909. ) Men nu blir det istället 090919 får helt enkelt duga. Har haft riktig ångest över att byta datum men nu känns det bra när allt jag hade bokat gick och ändra + att jag slapp betala något extra på lokalen. De flyttade bara över pengarna till det nya datumet. Riktigt snällt.

• MyochErlend

Åhh.. grattis i förskott till er båda :D:D:D

• MyochErlend
    gosbruden skrev 2009-01-22 21:27:10 följande:
    den 12 september! längtar så mycket! när gifter ni er?
    åh så kul.. samma datum
    åh, jag längtar också masa :D
    var ska ni gifta er ???
  • gosbruden
    thildamy skrev 2009-01-22 21:26:12 följande:
    Fyller du år imorgon ?JA med!!!Jag blir 28 (känner mig inte som de) du då?
    det var ju ganska festligt! Haha.. jag fyller 25! förstår inte var åren tar vägen, tyckte nyss jag tog studenten. Men jag ska inte klaga då jag faktiskt bara är 25 (om några timmar)
  • MyochErlend
    Rebellen75 skrev 2009-01-22 21:27:43 följande:
    Va fina klänningar du hittat. Tycker också om 2an.Får man hänga på här. Har just bokat av vårt bröllop i maj 090509( bra nummer följd typ som ni 090909. ) Men nu blir det istället 090919 får helt enkelt duga. Har haft riktig ångest över att byta datum men nu känns det bra när allt jag hade bokat gick och ändra + att jag slapp betala något extra på lokalen. De flyttade bara över pengarna till det nya datumet. Riktigt snällt.
    klart du får hänga på ... du er ju fortfarande en septemberbrud
  • Rebellen75

Man får väll säga Grattis till er båda

• gosbruden
    MyochErlend skrev 2009-01-22 21:28:25 följande:
    åh så kul.. samma datum åh, jag längtar också masa :Dvar ska ni gifta er ???
    Vi ska gifta oss i Haraker (ligger utanför västerås) i harakers kyrka, den är sååå fin! var ska ni gifta er då?
  • Igia

Jag tycker näbbklänning 2 el 3.

thildamy skrev 2009-01-22 21:25:01 följande:
    Fasen jag har bekymmer!!!!Nu när jag surrat här med my idag... vilken klänning är jag ? jag vet inte aahhkänner en inre panik tänkte ju köpa klänningar nu idag.shit vad ska jag göra jag gillar alla klänningar då menar jag brudklänningarna och barnklänningarna vet jag inte... tycker att den ska spegla lite av den klänning jag väljer.oohh jag måste surfa på lite grann
Svar på tråden September 2009 del 2