September 2009 del 2
Hej på er!
Vår andra tråd stängdes och jag har inte hittat nån ny så jag startar en ny här.
Här är vår gamla
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3064867.html
Så nu kan vi prata vidare om allt och inget...
Hej på er!
Vår andra tråd stängdes och jag har inte hittat nån ny så jag startar en ny här.
Här är vår gamla
www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m3064867.html
Så nu kan vi prata vidare om allt och inget...
Vårt nya datum blir 19sep. Sambon fyller 40år den 16 sep. Så vi slår ihop festerna. Har tänkt skriva något sånt här på inbjudningarna
XX fyller 40 och det ska vi fira.........
Nästa sida
........ med en bröllopsfest
Välkomna att fira med oss bla bla..
Det är bara fyra stycken som vet att vi planerar giftemål efter 13år tillsammans.
Rebellen75: Vad kul att kunna överraska lite.. Vi skulle nog inte kunna överraska någon i vår närhet! (Jo, de skulle bli förvånade om vi rymde helt plötsligt!)
My: Ja, det som va grejen var att han inte funderade på namn ens. Och det tog upp ganska mycket av min tankeverksamhet då det som sagt betyder mycket för mig, mitt namn..
Sen slipper vi ha två fester som var tänkt från början, men man har ju inte hur mycket pengar som helst.
Det känns lite som ett för offentligt rum för det! :) vi är 3 stycken som heter det nu (mamma, syster och jag), och blir 4 stycken efter september (när alla papper är klara vill säga efter bröllopet)