God kväll allihop
Börjar med att skrika GRATTIS ANNE, jag visste väl att du skulle få en tjejtrio. Sååå kul Blir faktiskt lite avis. Skulle så gärna vilja ha mer än en tjej. (fast jag vill INTE avvara någon av mina grabbar, haha) men en tjej till vore en bonus, det måste jag erkänna.
Sedan måste jag tyvärr avstå morgondagens fika/lunch för vi blev kontaktade av mäklaren jag pratat med om att ett par supergärna vill ha vår lägenhet och de vill komma och titta redan på måndag, så imorgon ska jag och en väninna STORSTÄDA och röja här, fy f..n alltså, vi har ju ouppackade kartonger längs en hel vägg bland annat. *suckar djupt* och Daniel ska måla, tapetsera (barnen har ju varit på en del väggar) och så ska han åka och hämta vårt nyinköpta badkar (vi har ju för sjutton fortfarande inte skaffat nåt, men bättre sent än aldrig och vi hinner ju utnyttja det i 3 månader *asg*).
På kvällen får vi dessutom besök här, så nä, det hinns INTE.
Så än en gång missar jag fikan.
Om det är någon som kan nästa helg så hojta. (verkade inte gå hem tidigare men kanske någon som missade det jag skrev tidigare som skulle vilja nästa helg)?
Nu måste jag gå o fortsätta tvätta och ev hinna rengöra ett badrum ikväll.
Fy f..n vad jag avskyr att städa. Har iallafall fixat barnvakt i fyra timmar imorgon för att kunna STÄDA helt ostört och koncentrerat