Jag e ju lite kluven till det med, detta med släkten, min sambo har en sjuhelsikes massa mostrar och vi bestämde som så att vi bjuder dem vi umgås med och skiter i dem andra.
Vi vill inte ha en massa folk som ska snylta på oss, så får dem bli hur sura dem vill.
JAg vill oxå börja med inbjudningskort och så, men vet att sambon kommer bli galen på mig då.
Semn när du e klar med halsband och allt får du sätta ut bilder så vi får se dem. ![](https://www.brollopstorget.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
maj2010 skrev 2009-01-12 13:07:58 följande:
Jag hade gärna planerat och bestämt allt redan nu, men det är ju evigheter kvar tills vi ska gifta oss... :) Känns i alla fall mest logiskt att börja med gästlistan för att få ett hum om hur många vi blir. Sen får vi göra upp en budget och sen kolla runt efter lokal i rätt storlek. Känns mest som jobbiga måsten. Hade gärna börjat knåpa med inbjudningskort och sånt redan, men det är ju svårt när man inte vet vad som ska stå i dem ;)Jag tror ändå att jag ska smygstarta med att designa mina smycken. Har sedan i höstas pysslat med pärlor och sånt och börjar bli rätt duktig om jag får säga det själv. Ska göra halsband, örhängen och försöka mig på en tiara. Vita sötvattenspärlor och bergskristall tänkte jag mig...När det gäller släkt på bröllopet får jag fundera nåt varv till på om jag ska bjuda några eller inga alls.