Bröllop 2010 nr 5
MVH85
Jag tänker så här att om jag beställer en klänning så långt i förvåg så kanske jag hinner både gå upp och ner i vikt så passar kanske inte klänningen sen när d väl e dax.
E kanske bara jag som tänker så
MVH85
Jag tänker så här att om jag beställer en klänning så långt i förvåg så kanske jag hinner både gå upp och ner i vikt så passar kanske inte klänningen sen när d väl e dax.
E kanske bara jag som tänker så
Det e ju lite knäppt för årets modeller finns bara detta året sen kan man inte beställa dem, så hittar man nått som e fint detta året och vill vänta och beställa till nästa år så får man börja om från början igen.
Jag tänker väl på mig själv som har en hel del kilo som jag måste gå ner. Och då känner jag att det e lite jobbigt att beställa så långt innan.
Ok... där ser man.
Kanske bara vissa kollektioner då.
Usch detta e lite jobbigt känner jag.
Ja, jag e oxå lite intresserad av att höra med någon hur kvaliteen och storlekar e.
Ja, det känns som om det e d bästa så man kan reglera lite + att jag tycker det e snyggast oxå.
Jag har hittat en som e jättesnygg och helt i min smak på millys så nu måste jag forska i hur dem e där.
Jasså, vad kul det ska bli att få se bild på egen designen sen.
Det e verkligen en hel djungel detta med klänning.
Brudgummarna
Grattis, fina ni var.
Jag kommer vara 29 och han 34 när vi gifter oss
Kommer inte vara inne så mycket nu på några dagar för jag ska opereras imorron, kommer dock ha med en massa bröllopstidningar med mig så jag har nått att göra när jag bara ligger där.
Tack så mycket!
Hej hej!
Nu orkar jag sitta här igen, blev ju opererad förra torsdagen och kom hem på fredagen. Allt har gått bra förutom att jag blev allergisk mot troligtvis narkosen. Men det löste sig.
4 hål i magen har jag nu och ska börja jobba på måndag natt om inget annat händer.
Orkar inte lösa alla hundra sidorna ni skrivit
Hoppas allt e bra med er annars.