Bröllop 2010 nr 5
Mediciner är dyra tyvärr... jag lägger ca 230-300:- varje månad enbart på smärtstillande - och då är det ändå receptbelagt och därmed billigare (och starkare) än "vanliga"... Äter ca 200 "vanliga" panodil/månad + en del annat...
Nu ska jag iväg o prova brudklänning för första gången... Får ser om jag blir blixtkär i något, eller om det kommer ta 100provningar av olika innan jag vet vad jag vill ha... Håll tummarna för mig!
haennish: Jo, man gör ju det... men samtidigt är det inte kul alls... För vår del beror det på att han nu mera jobbar i Norge inom oljeindustrin.. o jag är sjukskriven för min rygg så kan inte följa med.. Förhoppningsvis får vi ordning på min rygg nu dock, har just börjat gå till en naprapat så får se vad han kan göra! Får vi ordning på min rygg kan han med största sannorlikhet fixa in mig på samma företag som han jobbar på nu, o då skulle vi slippa vara ifrån varandra så mycket!
Men det är ett ganska stort OM... med tanke på att jag gått hemma i 4 månader med svår smärta...
Jag har lite ångest över detta med om jag ska be om barnfritt eller inte... tänker framför allt på att vi har många resande gäster (ingen av mina släktingar bor direkt nära) och självklart tänker jag oxå på antalet..
Skulle vi ha barnfritt skulle det innebära i alla fall 11 personer mindre...
Sen har jag fått kommentaren att "Men hon skulle bli helt förstörd om hon inte får se dig i brudklänning. Ska du verkligen beröva henne det?"
Ghaaaaa det här är så svårt att bestämma..!
Wohoooo!
Fått ur min m2b lite mera ikväll om vilka han funderar på som bestman.. även diskuterat toastmaster och liknande, något han inte riktigt velat göra innan... men tror jag fått honom att förstå VARFÖR jag vill bestämma sånt här tidigt... så nu är han mycket mer förstående :D
Även bestämt oss för att köra barnfritt... jag ville ha det sen innan, men nu vet jag att han är med på det till 100% oxå :D