• MV85

Bröllop 2010 nr 5

sarahkka76 skrev 2009-02-05 12:22:29 följande:
    Köpte hårnålar idag, lite tidigt men då har jag dem iaf, det kostar inte så mkt så det är bra att passa på att inhandla smått också.
    Vi har inte ens bokat lokal eller kyrka o jag köpte tiara i helgen så.... Tänker också som så att det är bra att köpa småsaker som inte kostar så mycket nu, för det kommer att bli dyrt sedan ändå!
  • MV85
    makupala skrev 2009-02-05 22:52:02 följande:
    har nu lagt upp bild i galleriet, men tänker be dem ändra ryggen till snörning istället för dragkedja som på bilden..sen ska även det blåa bytas mot lila..
    Den klänningen har jag oxå funderat massor på... Men hittade en annan sen! Men ska oxå ändra färger då de visar i blått på bilderna och jag ska ha vinrött
  • MV85
    makupala skrev 2009-02-05 22:59:32 följande:
    jag föll verkligen pladask för denna, är helt såld och bara MÅSTE ha den! hihi..
    Jag förstår dig! Det enda som höll mig tillbaka var att den inte har varig halterneck eller vanliga axelband...
  • MV85
    haennish skrev 2009-02-10 18:24:57 följande:
    Det har varit ovanligt tyst i tråden idag tycker jag... Vad gör ni brudar? :)
    kollar på House MD och tycker synd om mig själv.... Själv då?
  • MV85
    Fenixx skrev 2009-02-10 18:33:03 följande:
    fortfarande förskyld, så är ganska lugnt här.
    Då kan vi ju tycka synd om oss själva lite ihop ikväll
  • MV85
    Bettertogether skrev 2009-02-11 15:30:58 följande:
    Ja någon bröllopsbok skulle min m2b då aldrig komma hem med :P
    haha inte min heller!
    Han håller på att få spatt på mig för att jag vill veta hur många gäster det är på hans sida.... hehe
  • MV85

Alla hjärtans dag?
    Det har vi fortfarande inte firat sedan vi träffades, o kommer inte gör i år heller...
    Han är i Norge o jobbar som vanligt, jag är här hemma.... Så skulle inte tro att det händer ett dugg den dagen *ja, något litet småbitter kanske*

• MV85

Har mycket svårt att få med min m2b i planerandet eftersom det "är så långt kvar" och för att han inte är hemma så vi kan titta tillsammans...
    Plus att jag *mutter mutter morr morr morr* inte fått något mail från stället jag varit o pratat med om catering o lokal... Så har liksom fastnat nu!

• MV85

Aaaaaaaaaaah! Jag vill gifta mig med min älskling!
    Just nu känner jag bara för att ta med honom till rådhuset nästa gång han är hemma o få det gjort! Bara han och jag... gifta..!

Men vet att en del av mig alltid skulle ångra mig om jag gör det så... o han vill verkligen inte gifta sig borgligt... *djup suck*

• MV85
    rosesarered skrev 2009-02-14 15:39:48 följande:
    MV85,sådär kan jag också känna ibland. Inte gällande borgerligt för det kommer vi att göra iallafall men att bara göra det enkelt och snabbt. Kanske gifta sig på Arlanda och lägga pengarna på en resa tillsammans istället. Slippa allt jobb som det faktiskt innebär att planera bröllop.Lite spontanare sådär och lite "wild and crazy", bara traska iväg och gifta sig på nån minut. Men jag vet att jag personligen skulle ångra chansen att ha en riktig brakfest.
    Eller hur!
    Känner liksom att det viktigaste är att vi får gifta oss... inte allt runt omkring!
    Men skulle ångra chansen att ha en vacker klänning med släp, fixa håret och hålla en brakfest... så därför blir det inte så - även om det lockar!
Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5