Bröllop 2010 nr 5
maj2010: Det ska då jag göra i alla fall! Prisskillnaden är enorm! Dessutom är det så många andra som beställer så så lätt att hitta en sida man kan lita på
maj2010: Det ska då jag göra i alla fall! Prisskillnaden är enorm! Dessutom är det så många andra som beställer så så lätt att hitta en sida man kan lita på
EllaBellaG: Allmänt vad som ingår, vem som är ansvarig för saker och ting, ingår personalen i priset för maten? Vem fixar dukning? Vad står de för i dekorationsväg om det är de som fixar dukning? osv
O så jag då! Som sitter ensam hemma... som vanligt...
Fenixx: Japp! Fast det gör man ju ändå... oavsett.. varje lördag...
hehe kan man det?
jo, kanske det...
Aaaah saknar min m2b! Har inte träffats på 2 veckor nu...! o lika länge kvar innan vi ses nästa gång....
EllaBellaG: Menar du Hunneberg? Det vet jag var det ligger!
EllBellaG: Då bor vi i samma trakter du o jag
Japp... en månad nu... Innan dess var det 3 veckor, gången innan det 2 veckor, innan det 3 veckor... innan det 8 veckor... Kanske ska nämna att han varit hemma en vecka i taget mellan de gångerna
Det suuuuuuuuuger!
Men blir bättre nu till månadsskiftet.. Ska till honom då, o förhoppningsvis får jag lika bra schema och lika långvarigt som honom! Återstår dock att se!
EllaBellaG: Ja, vem blir inte det?! Men har man jobb säger man inte upp sig som ekonomin ser ut nu... även om det innebär att man måste vara ifrån varandra mycket
Tatoo82: Den var jättefin! Grattis till köpet!
Evepeve: Välkommen