Bröllop 2010 nr 5
melonbuske>> JAA jädrans tur man har denna tiden på sig, är ju en miljon beslut att fatta.
ja jag tror nog att 01 kan räcka för oss med faktiskt, får se vidare på detta och vad det skulle kosta att få det en timme framåt.
melonbuske>> JAA jädrans tur man har denna tiden på sig, är ju en miljon beslut att fatta.
ja jag tror nog att 01 kan räcka för oss med faktiskt, får se vidare på detta och vad det skulle kosta att få det en timme framåt.
ja för ett tag sen så drömde jag att vi blev försenade till vigseln och jag hade inte ens hunnit få fixat håret och kom osminkad! lagom skoj på ens dag, stressad och ofärdig haha.
melonbuske>> ni kan inte boka en kyrka nu då att ha som 2a val? och skulle ni sen då få eran kyrka som 1a val i oktober så avbokar ni bara 2a valet?
*harkel* ja jag ska ju inte säga hur länge jag hängt här på BT nu....
tur man jobbar med så varierande tider så jag idag kan vara här lite innan jag ska till jobbet sen i eftermiddag.
humlan>> roliga namn på drinkarna/alkoholen!
var ute med en av hundarna nu och det var riktigt skönt väder ute, massa fin snö, vindstilla och fint väder.
men ska iväg och jobba sen och det känns väldigt seegt idag.
åhh roligt att åka och titta på stället, melonbuske!
jag sitter och inväntar att våren och sommaren ska komma då vi ska iväg och handla mer saker och ha träff med våran restaurang/festlokal.
ja när jag och en kompis var och kikade på slottsruinen som ligger vid våran restaurang förra året så råkade vi se att det skulle vara bröllop samma dag där.
men jag gick in och frågade nån som jobbade där lite grejer..då hämtade hon chefen! och han tog mig med till ett rum och berättade lite snabbt om saker och ting, var jättetrevlig och bra bemötande, fast jag dök upp utan ha ringt eller bokat tid. sånt ger pluspoäng.
ja hon låter ju jättebra! nu glömmer du inte att ta massa kort med och visa oss sen.
ja såg kanonmysigt ut!
vårat ställe är ganska enkelt, men omgivningen är fantastisk med stora fönster med uteterass mot vattnet, sen slottruinen åt andra hållet och så vacker grönska/sog åt dem andra hållen.
humlan>> men AJ...hoppas det snart släpper!!
haha ibland får man göra så maj2010.
jag börjar inte jobba förrän 16 idag, så därför spamar jag här idag.