• Fenixx

Bröllop 2010 nr 5

har du ingen bild som du tagit på DIN ring, pandis?

• Fenixx

ja den kanonfin, pandis, men alltid kul att se en bild ur verkligheten med. (ja jag är bildtokig)

vet inte om du såg när jag skrev det, men var och tittade på dem 2 ringarna i mitt galleri, funderade mest på den med 3 stenar, men den var inte alls fin i verkligheten! såg väldigt B ut och mönstret var inte så tydligt och stenarna väldigt små i ringen.

däremot den med en sten var jättefin.

• Fenixx

ja jag kan ju först att victoria väljer det bästa året för att gifta sig.

vi ska ha en tärna och en bestman.

• Fenixx

oj glömde... men försommaren...borde väl vara juni?? hoppas inte dem tar vårat datum som är 3e juli.

• Fenixx

ja jag läste försommaren, får hoppas dem håller sig ifrån vårat datum hehe. sen kollar dem nog så det inte krockar med större saker runt om i värden och på vårat datum spelas ju bronsmatch i fotboll VM, så det kanske gör att dem undviker det datumet.

• Fenixx

ja grattis på förlovningsdagen!

såg på direktsändningen med viktoria och Daniel, han var lite nervös stackarn. men dem såg så lyckliga ut.
    och nu sa hon själv våren/försommaren, så vi får se.

vi har ju bara berättat för några få, så nu får ju inte folk tro att man tagit det året bara för detta bara haha..vi var föörst.

• Fenixx

såg att en tråd startats om det kungliga bröllopet, jag fick ju skriva en hälsning från oss där.

"känns jättekul för dem, hoppas dem blir lyckliga.

dem får gärna vara med i våran 2010-tråd om dem vill prata bröllop.

vi 2010-brudar som nu får ett kungligt år. "

• Fenixx
    MV85 skrev 2009-02-24 17:48:56 följande:
    Haha den var klockren Fenixx
    tack.
  • Fenixx

dem bröllop jag varit på har alla fått varsitt. vi ska själva inte ha några.

• Fenixx

zavannah>> ja är verkligen svårt att inte berätta.

sarahkka>> nja känns inte så nödvändigt när vi ändå inte ska vara i kyrkan och är utomhus så. kan kanske skriva ner låtarna och så i festhäftet kanske om några vill läsa vilka det var.
    för med erfarenhet själv så är det väldigt få som sen ändå sparar vigselprogramnen.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5