• Fenixx

Bröllop 2010 nr 5

Humlan66 skrev 2009-03-03 22:34:32 följande:
    Ja det började ju bra med min bestälning hos pernilas brud *s* hon har inte ens FÅTT min beställning sa hon när jag skulle ändra färg på en utav organzapåsarna- jojo :-s
    slutar kanske med att du får hem något helt annat.
  • Fenixx

ja tradera och ebay är inte fel att fynda på ibland.

• Fenixx

farligt med ebay...finns ju såå mycket skoj.

har bara handlat en gång därifrån, en såå läcker klänning i 50tals stuk, inklusive med frakt så tror jag det gick på 300kr...

• Fenixx

nä tradera är inte lika billigt alltid, men jag har hittat en del bra där.

ja man skulle haft bröllopet när dollarn var så himla låg!

humlan>> fan vad trist att det blev så!

• Fenixx

melonbuske>> jag tycker det såg riktigt läckert ut.

lönar sig verkligen att åka runt och titta och känna efter. bilder säger inte allt som sagt.

vi står ju mellan att få en lokal helt rätt för temat eller en enklare lokal med stor uteterass och fantastisk utsikt över vatten och grönska och ruinen...suck.

• Fenixx

ja är ju det där med tårta och transport som gör en lite nojig hehe...får se hur vi gör.

• Fenixx

åhh kan tro att du måste vara såå glad MV85!

molnis>> vad härligt med spa!! Grattis i förskott med.

• Fenixx

ja det tycker jag är helt ok Fru ind.!

har varit på flera bröllop där det varit avstånd imellan.
    vi ska själva ha 2mil imellan våran vigselplats och festlokal om vi nu väljer lokal2.

• Fenixx

sussi>> vad fina dem var. jag gillar det vänstra bäst.

snygg ring du hade i galleriet med.

• Fenixx

oh modigt med vaxning!

tråkigt att du inte fått det du beställt, som du säger skönt att få saker avklarade!

om ni köper aftonbladets bilaga med kropp&hälsa så får man en månad gratis på viktklubben för att prova på. jag har länge velat testa men inte blivit av. men nu har jag kört igång och deras upplägg verkar väldigt bra får jag säga.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5