• Fenixx

Bröllop 2010 nr 5

ja inte mycket som lyckats göra ens hjärna så uppvarvad som ens bröllopsplaner får jag säga.

• Fenixx

välkommen sussii.

vi har kommit en bit på vägen och har även bokat osv. du kan se på min sida hur långt vi har kommit.
    men så har man hängt här ganska länge med så hehe.

• Fenixx

sussii>> ja man är nu ändå i bra tid, för nu när man pratar med alla ställen osv så ser ingen det konstigt utan vill boka in datum för första träffen och gå igenom saker osv.

ett tips är att du/ni kollar upp fotograf ni vill ha också, för dem blir uppbokade fort! speciellt om dem är eftertraktade och i storstäder.

vad ska ni ha för färgtema?

• Fenixx

sussi>> eller så gör du som jag och mailar första gången du tar kontakt med dina kontakter. jag har själv lite svårt för att ringa.
    annars så säger du bara att hej vi var intresserade av att höra lite hur ni har/gör osv eran grej, för vi vill ha bla bla till vårat bröllop..ja du vet nåt sånt.

så bra med pappa som fotograf med!

• Fenixx

oj men så kan hon väl inte göra??
    är man singel så får man komma själv på vårat iallafall. sen om dem träffar någon ett tag innan bröllopet och blir ihop, då är det en annan sak. men ta med en kompis som du inte ens känner lät väldigt konstigt. tycker du ska ta upp det me dhenne.

sussii>> vet inte hur tårtan ska se ut riktigt, gärna som passar vårat tema, hade hittat en jätteduktig tjej men hon drog sig tyvärr ur pga av privata grejer vad jag förstod.
    men så är sambons kusin väldigt duktig bagare och äger eget konditori, så ska se med honom.
    men vill inte ha nån vanlig prinsesstårt-fyllning utan nåt med choklad!!

• Fenixx

inte illa att du orkat läsa ikapp makupala, men ja blev en väldigt massa tidigare idag.

• Fenixx

bride to leather>> vi kommer få rättigheterna till våra foton som fotografen har tagit om vi vill göra kopior eller förstora osv. känns ju bättre.

ja jag har också gjort provkort redan, har inte hittat rätt nyans ännu dock på snöret. men får söka vidare.

• Fenixx

välkommen alla nya!

Leilani>> åh vad skoj att smaka viner och se på stället ni ska vara på.

• Fenixx

välkommen nu gifter vi oss!

härligt med lite färg och rock i det hela.

MissM>> mähh vad tråkigt, när det ändå kostar en del med. men hört flera som var besvikna, så kanske tur man jobbade denna helgen då.

• Fenixx

jag håller med MV85 om att ta det avlånga designen, men i den andra storleken.

rosesarered>> tråkigt med vigselplatsen, hoppas ni kan hitta något annat bra.

välkommen nya om jag missat nån.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5