• Fenixx

Bröllop 2010 nr 5

humlan>> jobbigt när man inte hittar rätt lokal.
    ni har säkert redan kollat på olika bygdegårdar? dem har ju ofta bra pris med.
    www.bygdegardarna.se

har kikat runt lite, men verkar väldigt svårt att finna det ni är ute efter som du säger...

• Fenixx

Nu fick jag mail från ägaren för det 2a stället, han sa att vi får komma närsomhelst så öppnar han åt oss.

såå typiskt bara då jag och sambon jobbar så olika att det inte passar förrän nästa helg, vill ju NU...

• Fenixx

tack ska ni ha, hoppas det släpper fort.

ja festen och middagen kommer vara den stora kostnaden, men vi känner att det får vara värt det så alla kan slappna av och får ha en rolig kväll.

• Fenixx

ohh genast mindre dagar kvar då, 28aug!
    skönt eran lokal var ledig då.

• Fenixx

åhh nää vad småstörigt. man vill ju få klart det!

själv vill jag att dagarna ska gå fort så vi får komma och se på andra lokalen.

• Fenixx

ja själv är det 486 dagar kvar till vårat bröllop.
    har nedräknare på våran bröllopshemsida, småskoj att kolla ibland.

• Fenixx

bara vi som är lite galna av oss, humlan!

vi har ju preliminärbokat en lokal, men ska kika på en annan nu. och sen bokat fotograf och klart med vigselplats osv
    jag blir nojig så ingen hinner före haha...
    kom och tänka på vårat hotell med, för det är få finare hotell där vi ska vara så då får man slåss om samma ställe, hmm kanske dags att boka hahahha....

har en hemsida på weddingannouner, men får fixa om lite på den då dem hade en stor krasch så bilder försvann(mina bilder är kvar på gamla datorn)

• Fenixx

ja man står och stampar...vill göra mer saker NU!

• Fenixx

ja vad fin buketten var.

skoj med fler julibrudar!

är också med på FL, men ligger lågt ett tag till.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 5