• viktualia

Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

• Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

Anne
    *kram tillbaka* Oftast så gillar jag det med! Speciellt det där med händerna.

Kollar på melodifestivalen nu. Herregud! En massa snygga män NAKNA! Okdå, halvnakna but still. Varför har ingen sagt det innan?!?! *fyyy på er*

• anne på grönkulla

Oftast kan man ju ta åt sig o känna sig lite oemotståndlig för ett ögonblick, men i dina kläder nu skulle jag nog tycka det vore jobbigt.

Har du funderat mer på frågna om en deadline för egendel?

• MuffinsTönt

Syftar du på tafsandet generellt eller Grabbens tafatta handlande?

Tja... det blev inget om det. Dels så var det lite konstigt när kompisen hörde på och sen sprang jag ju iväg och slickade mina sår.

Har funderat lite på det. Jag har själv satt en deadline. En månad från paus dvs nån gång i april. Jag vet att han har en skidresa inbokad slutet av denna månad. Ska ta och snacka med honom antingen innan eller efter resan. Det lutar mot efter resan.

• anne på grönkulla

Jag syftar allmänt på när det blir sådär knasigt uppenbart att nån inte riktigt kan låta bli en. Men när det går fel eller bara blir konstigt (fast båda kanske vill nåt annat) är det jättejobbigt.

Om jag får komma med en amatöranalys så vill han också prata och tyckte det var jobbigt idag att inte lyckas göra det på nåt vettigt sätt. Men det lär han aldrig erkänna om du frågar honom... o om det är bra eller dåligt för er ev framtida relation törs jag inte gissa. Tyvärr. Vad vill du själv numer?

• MuffinsTönt

Usch, jag är så virrig. Nu syftar du på prat om paus och inte allmän prat...? *virrpanna*

Jag vet inte varför han inte vill "få det överstökat". Jag hoppas att det är för att han inte rett ut sina känslor. Men det kan han ha gjort för länge sen. Som sagt, spekulationer.

Vi får se hur det blir nästa gång vi ses på träningen. Om det finns ett tillfälle ska jag föreslå en fika och snacka.

• anne på grönkulla

Nja, jag vet inte. Men är det så givande för dig att prata med honom om det inte, iaf i slutänden, handlar om er relation?

• MuffinsTönt

Här är det VÅÅÅR! Soligt med lite vind. Härligt med en promenad i solen. Syns inte alls att det var snöoväder i torsdags. Knas!

Nu ska jag leta upp Let´s Dance på nätet.

• MuffinsTönt

Snart ska jag på handledarkurs för privatkörning. Känns sådär motiverad. Samtidift så är det bra att ta tag i ångestprojekt nr 1.

• anne på grönkulla

Hmm, körkort ja. Det har ju raskt blivit en del av min vardag med körkort o bil - men om jag BEHÖVER det när jag väl är hemmaigen vet jag inte riktigt. Men det är en viktig del av min personliga utveckling det senaste året att ha gjort det och uppskatta det också, är ju lätt att konstatera...

• MuffinsTönt

*Puust*
    Nu är jag lite nervös. Va jobbigt det är med körkort o bil. En sak är säker! -KÖRSKOLA!!! Aldrig att jag "litar på" privatlektioner. Behöver en lärare som säger "så här ska du göra, så här får du göra" för min egen osäkerhetens skull. Sen vart jag får pengarna till körskolan är en annan femma

Anne
    Coolt! En dag ska jag också vara där!

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!