Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Usch, Bauti. Verkligen inte din dag. Förstår att det känns läskigt att sova själv hemma. Men de har gått tomhänta därifrån?
Usch, Bauti. Verkligen inte din dag. Förstår att det känns läskigt att sova själv hemma. Men de har gått tomhänta därifrån?
Iaf nått i eländet. Tycker det är riktigt otäckt med inbrott. Just känslan att någon har varit inne i ens hus. Fast de verkar inte ha hunnit så långt. Kanske dags att börja tänka på inbrottslarm. Vi har inget sådant.
Godmorgon
Bauti: Hoppas du har kunnat sova något i natt.
Tez: Ska prata med maken om saken så återkommer jag isf.
Mina dagens tre positiva;
1. Ska på sångstund idag.
2. Idag kommer maken äntligen hem.
3. Hmmmm...återkommer med trean.
Inte alla på en gång, men lite lättare idag iaf.
Skulle vi vara här på brunchen eller vad blev bestämt?
Nu blir det frukost för oss. Troligtvis youghurt och müsli till mig och banangröt och fruktpuré till lillyjejen. Hon är insnöad om någon på samma frukost. Fast det är ju iofs inte hennes fel.
Ab: Möte med chefen på positiva listan - då är det ett trevligt möte.
Önskar jag också kunde sätta upp mitt hår på listan. Dags att gå till frissan igen tror jag.
Hej Nides. Kul att du är här. Trist med hostan. Hoppas det ger med sig snart. Börjar du få någon mage snart?
Och här kommer min tredje positiva
3. Tröjan jag köpt till lilltjejen på Tradera kom idag och är jättefin.
Godmorgon
Ab: Vilka tråkiga nyheter med din väninna. Förstår att du åkte hem och kramade maken. Det hade jag också gjort.
Dagens lista. Sitter fortfarande lika långt in. Vill bli piggare så vägen till min positiva lista blir lite kortare. Men iaf;
1. Jag har också en dotter som är på strålande humör vilket är smittsamt.
2. Ska promenera med en av de andra mammorna i gruppen idag.
3. Jag hoppas jag kan övertala henne att fika semla efteråt på fiket vid byns torg.