Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
På tal om att göra om, ingen som har tips på var man hittar en tapet som utgått?
På tal om att göra om, ingen som har tips på var man hittar en tapet som utgått?
Carma: Jag kommer gärna på fika imorgon om jag åker till Kortmakaren. Just nu beror det lite på våran panna som strular. N ska ringa till pannexperten imorgon så ev måste jag stanna hemma och vänta på dom. (förhoppningsvis inte)
Tez: ahh ska spana in sidan!
Carma (eller Nibla) vet ni om man kommer in på Kortmakaren med barnvagn? Tänkte om det var massa trappsteg eller så.
Carma: Jag åker inte till kortmakaren idag. Vill inte (eller "orkar" inte) släpa ut två ungar i det här snövädret och mecka in dom båda två i en affär full med pysselsaker, låg och funderade över det igår och kom fram till att det är nog bättre och lugnare för mig att åka dit när jag har W på dagis. Ingen panngubbe idag dock, han kommer på onsdag och kollar vad som är fel.
Underbart med snö!
Vilken tid skulle du til bvc på ons, Carma? Kanske tar en tur till kortmakaren då ist, innan panngubben hittar hit *funderar*
Carma igen: Vi är lite förkylda här oxå, kanske lika bra vi håller det för oss själva
Hej igen Nu har jag varit ute med ett barn i barnvagn och ett barn i pulka och gått en promenad i två timmar! Skulle bara bli en liten tur ut för o få lite frisk luft men så var det så gött ute och W tyckte det var så roligt att åka pulka så jag fortsatte.. och fortsatte....
Kom precis hem och kollade i brevlådan, där låg ett brev från 3 - min hatade f.d mobiloperatör. En påminnelse! Grrr på måndag ska jag ringa dem och tala om att om jag inte 1.får en bekräftelse SNARAST på att de mottog min telefon i november eftersom abbonemanget inte fungerade och 2.en bekräftelse på att abbonemanget upphörde i sambande med att de mottog telefonen och 3.alla räkningar faktiskt upphörde i samband med att abbonemanget upphörde i november, vilket är TRE månader sen!! så tänker jag gå vidare med detta!!!!!!!!!! ARG!!!!!!!!!!!!!
Hade varit perfekt o ringa idag NU när jag är skitarg och har de rätta orden på min tunga och lite småhungrig = lättirriterad.. men tyvärr stänger de sin klagopanel kl 12.
Aldrig mera 3 säger jag bara....
Kanske ska hota med Plus-Sverker?
Bauti: Vi eller rättare sagt stora E går hos sjukgymnast på Friskispraktiken, ligger vid Chalmers. Dom är trevliga.
Linum om du satte på datorn 1½ tim före tuppen själv gick upp vilket brukar vara kl 7 (kuckelikuuu) så kan du väl unna dig en härlig fredageftermiddag och sluta 14.30