• Frujj

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

man kan ju alltid hoppas att hon var såpass frisk att hon inte smittade eftersom hon ändå klarade av att gå ner till bvc.
    Men sen kom jag tänka på att jag har ju tagit i samma dörrhandtag som hon just tagit i, jag satt precis där hon gick förbi och bläääääääääääääää
    Usch usch usch!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

• Frujj

Passar på att önska er en trevlig kväll ikväll.

Härligt med arga inlägg från nån annan än bara mig för en gångs skull *puss på Linum*

Igår hade jag en hektiskt dag med östra-besök med E för ryggröntgen, sen lunch med mammsen sen utvecklingssamtal för E på hennes skola sen swiiisch hem o hämta W på dagis. På väg dit när jag hade lastat in barn och barnvagn i bilen så av nån knasig anledning missade jag att flytta mitt pekfinger när jag stängde bildörren så jag klämde fingret och det gjorde så j*piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip*la ont så jag trodde jag skulle tappa fingret.. rätt över nageln... ajaj så nu är den vackert blå-svart.
    När jag skulle lyfta ut barnvagnen ur bilen lyckades jag slå huvudet i bagageluckan till råga på allt.

• Frujj

Ab: Finnsk kanske på Blocket? Tycker det var rätt ok sökord. *funderar*

• Frujj

Jag var förresten på Allum i förrgår o köpte en plastväska eller vad man ska kalla det för, med flera olika fack (som ett dragspel ungfär.. ) för o förvara papper i. Perfekt! Tack ni som tipsade om Panduro när jag frågade om det för ett tag sen.
    Igår var jag på JC och fyndade jeans (efter att jag slagit finger och huvud) det var klubbdag så trevlig rabatt Så nu har jag två par byxor jag kan använda *trumvirvel!!!*

• Frujj

Jag kommer gärna till Eriksberg och lunchar nån dag! Är det sushi ni tänker på där? Vad heter stället?

• Frujj

Linum: ajajaj för o få dörren på fingrarna TVÅ gånger.. huu. Skäms lite när jag tänker på att jag gjort precis likadant på W en gång, när vi var på Kanarieöarna så skulle jag gå till rummet för att besöka "faster Greta" och var inte van vid att dörren gick åt "fel håll" så när jag skulle stänga den tyckte jag att den var ovanligt trög.. så jag tog i och drämde i den igen.. men det var stackars Ws fingrar som var i vägen.. Kan säga att det gjorde ont ibåde i hans lilla hand och i mammahjärtat... :(

Linum igen: Gnäggar elakt åt 3 jag med!! *hehhehe*
    Jag fick efter ytterligare samtal och tjat ett brev hemskickat för nån vecka sen med en ursäkt att de behandlat mitt fall så illa och att jag fått flera räkningar och påminnelser som jag inte skulle ha. Givetvis kom det en ny räkning i samma veva. Tror sjutton att de går med förlust så mycket pengar som de lägger på papper... porto... kuvert...
    *frustar elakt igen*

• Frujj

... för att inte tala om konstnaden för personalen de måste ha på reklamationsavdelningen...

• Frujj

Nån mer än jag som har Kronfågel-kyckling hemma i frysen...?

• Frujj

Förresten, var det nån som hade en länk till en sida där de visade hur man scrappade en Alladin-ask? Har fått för mig att jag ska scrappa en skokartong som jag sen ska använda som förvaringslåda för mina stämplar. Tror ni det funkar?? Det är en skokarton med lock som viks upp (som en Alladin-ask, man lyfter alltså inte av hela locket..)

• Frujj

Carma: Tack för hjälpen, det stämde med 8 dec i Inkybloggen.

Vi har gjort fotoböcker hos Ifolor och blivit nöjda!

• Frujj

Nibla: Usch då din stackare. Hoppas det går över snart!
    Kram (på avstånd )

• Frujj

Godmorgon
    Nibla: Skönt att du mår bättre. Fy vad läskigt med ett så snuskigt hem! Gamla tånaglar och skit kvar på bordet *uäck*
    Trevligt för deras bebis när den börjar krypa och komma fram alldeles dammig när den varit och farit runt på golvet. *ryser*
    Vad var det för kläder?

Haft en usel natt här. O vägrade somna igår och låg bara och pratade och var glad. (tur det iaf, så det inte var skriiik) Tills klockan var halv två, sen somnade han av ren utmattning tror jag. W vaknade vid 6 och ligger nu och slöar på soffan.. så jag passar på att ta lite slötid vid datorn.

• Frujj

Nibla: Ok det märket har jag inte hört talas om. Vad trevligt att nån för en gångs skull har mer killiga kläder, annars är det mest tjejig överallt som tex MeandI

• Frujj

Nu ska jag åka o handla! Ha´re gött tjejer!

• Frujj

Carma: Gratulera maken från oss!

Har varit inne på babyshop . se och dreglat över läckra söta barnkläder... shoppingsugen!!

Och så upptäckte jag just att Lillebror har feber

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas