Grattis på födelsedan, Nides!
och grattis till såld lägenhet, Bauti
och grattis till behållt jobb, Nibla!
Tre grattis på en gång! Det får bli mina dagens tre positiva idag. Jag är såååå arg så jag kan inte kläcka ur mig något annat positivt.
Var nere på BVC med lillebror förut. Var 10 min tidig så jag satte mig på en stol och väntade. I andra änden av korridoren typ 10 meter från där jag satt stod en tjej och väntade utanför en av bvc-sköterskornas rum. Funderade lite över varför hon stod där och bara stod. Efter en stund kommer en annan bvc sköterska och då säger tjejen med hög röst "jag kan inte vänta här längre, jag måste få prata med henne nu, jag har magsjuka" VAAA!! Tänkte jag, fy, man går väl inte till bvc och är magsjuk?!! Nån minut senare kommer den bvc-ssk som hon väntar på och så säger tjejen åter igen med hög röst att hon är magsjuk så hon kan inte stå där. Bvc-sskn backar in i rummet och säger va är du magsjuk, då kan du inte vara här.. du kan smitta de andra. Då förklarar tjejen att hon ringt för att lämna återbud till dagens läkarbesök eftersom de är magsjuka, men att ingen ringt tillbaka. Så därför gick hon dit. Bvc-ssk förklarar för henne att hon kommer ringa tillbaka, man knappar ju in sitt telnr och så hamnar hon på en lista så hon blir uppringd. Men det hade inte hon fattat. JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄDRA idiot!!! Hur kan man man vara så KORKAD att man går ner till bvc för att tala om att man inte kommer för att man har magsjuka??? Fattar inte mänskan att det smittar???
Kan säga att jag höll andan när hon gick förbi mig, sen gick jag in på toa och spritade händerna.. men fy f----n vad förbannad man kan bli... *grrr* *arrrhhhggggg*