• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Ab fab

jag har en häftpistol men är å andra sidan inte hemma....

• FruTez

Nibla: Va är det för larmföretag ni har på ert hus? En kille från Securitas var hemma hos oss igår och gick igenom. Vi får nämligen ett billigare pris genom länsförsäkringar. Har två veckor på oss att bestämma oss nu. De hade en väldigt bra grej, en kamera med rökdetektor. Genom LF får vi två sånna på köpet! Skulle det börja brinna och vi inte är hemma, så går larmet och då aktiveras kameran. Då ser supporten detta och skickar omedelbart dit brandkåren. Om allt funkar lika bra som säljaren sa!

• FruTez

Nides: Hur gick med med luftvärmepistolen??

• Ab fab

Vi har securitas. Funkar bra så vitt jag kommer ihåg

• Carma07

Tjingeling

Vilken fart det var här idag. Kul!

Nides: Du är beräknad till samma datum som jag var.

Ang barnvagn så har vi fått en gammal. Den funkar jättebra, men jag trivs inte alls med den så jag har börjat kolla runt på sittvagn.

Nu har vi varit på sångstund. Lilltjejen var inte lika pigg som vanligt, men jag tyckte det var väldigt skönt att komma ut och träffa lite folk.

• Nibla

Tez,
    Vi har Sector. Ta inte dom, det är rena skiten!

• Carma07

Nibla: Tänkte på det nu när man kommer ha sjuka barn emellanåt. Du vet väl att på vardagar kan du ringa till barnmottagningen i din lilla by? Ringer du tidigt på morgonen får du tid samma dag. Så var det för oss iaf. Men de stänger 16:30 tror jag så därefter blir det Östra.

• Linum

10 000 kr! För tyg, aluminium och gummi! Hutlöst...

*vinkar till nides*

...och alla andra

• Ab fab

Mornings snyggingar. Hoppas ni mår bra idag. Hur är det med brorsan Nibla?

Igår var det spinning och fika på Brogyllen, men semlorna var slut... putt. de skulle ju vara Göteborgs bästa. Måste komma ihåg att beställa till den 24- fettisdagen *mums*

• Nibla

Ab,
    Brorsan och hans fru har varit och kollat på en lägenhet som de ska bo i tills vidare. En tvåa. Tycker det låter lite konstigt att en barnfamilj ska knö ihop sig i en tvåa. Fast å andra sidan ska de väl vara glada att de har tak över huvudet.
    Mamma har tagit semester och passar 2,5-åringen denna veckan så de kan ordna med de praktiska. Så idag ska jag och Lillan dit och fika och äta mammas mat.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas