• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • FruTez

carma: Va skönt att ni alla är friska nu. Jobbigt när hela familjen blir dålig samtidigt!

• Frujj

Carma: Skönt att ni är friska.
    Nibla: Hur går det för din bror o familj? Visst har väl dom en liten oxå? Hur har det gått för henne/honom, rökskador och sånt??!?

Usch vad sur man kan bli när man kollar på blocket och ser att folk la ut annonser om Madonnabiljetter knappt en timma efter att de började säljas.. o då är det nån som ska ha 3500 kr per biljett.. men hallå??? Och så är det nån som skriver "budgivningen startar vid 1500"... öhhh? Var det inte sån här typ av försäljning som skulle stoppas mha att namnade biljetter osv.
    *surar*

• Frujj

Huvudvärken kommer o går lite men i helgen läste jag på en sida som heter yrsel.com. Fick nämligen ett jätteläskigt yrselanfall i lördags. Har nog funderat fram att det är min kassa rygg som orsakar spänningshuvudvärk och man kunde tydligen få yrsel av det oxå. Illa illa...
    Kanske borde börja träna... *hostar generat över min otränade stackars kropp*

• Nibla

Frujj,
    Ja, de har en liten sexmånaders bebis och en 2,5-åring.
    Trots att minstingen låg och sov inne i rummet där elden startade är han oskadd. Den store pojken är de väl mer oroliga för vad gäller mardrömmar och sånt eftersom han var med om hela alltet, fick stå ute barfota i snön, se när ambulans och brandkår kom. Vet inte om sånt sätter spår? Han hade i alla fall skällt på ambulanspersonalen när de klippte upp brorsans tröja som fastnat i handen på honom. Jag menar, man får ju inte klippa i kläder!

• Frujj

Ab: Näpp blev inga biljetter, därför jag surar över folk som får tag på biljetter och i samma veva säljer dom på blocket för fyrdubbla priset *arg*

Nibla: Fy vad otrevligt. En 2,5 åring kan säkert drömma mardrömmar men jag vet inte hur mycket de förstår av situationen? De får väl vara uppmärksamma på om han pratar om det eller uttrycker oro på något annat vis och kanske behöver bearbeta det på nåt sätt. (bvc-psykologen t ex)

Usch vad hemskt, ett sånt där mardrömsscenario som jag kan sitta och ha hysteriska tankar om ibland...*brrr* Glad att alla klarade sig iallafall! Hoppas de fick räddat något av sina grejor, foton, minnen mm??

• Frujj

Fast klokt av killen att skälla på ambulanspersonalen som klipper i kläderna *fniss*

• Nibla

Kanske kan de rädda hårddisken på datorn där de har en massa bilder. Annars är allt förstört.
    Hela insidan av huset är svart!
    När brorsan fått ut pojkarna på framsidan av huset sprang han till baksidan och rafsade åt sig lite ytterkläder i hallen. Det är allt.

Håller med om att sälja biljetter i andra hand! Så fult!

• Ab fab

Vilken fasa. Vilken skräck. Det går liksom inte att föreställa sig hur det skulle vara.

Den lille grabbens sätt var verkligen härligt

svarthandel.... blääää

• Carma07

Nibla: Det som hänt din bror är min största fasa. Ja, om man bortser från att något allvarligt skulle hända någon av oss då. Men rolig reaktion från lilla killen.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas