• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Carma07

Gör det?? Inte här.

Aha, så besvärligt. Hjälper alvedon någonting då?

• Frujj

Nä, alvedon är som att äta hallonbåtar ungefär. trist nog. funderar på att om det fortf sitter i på måndag ringa vårdcentralen då o be o få en tid. För det här konstiga i öronen oxå. Brukar ju inte hålla på så här länge?!?! O hittills har jag inbillat mig allt från vaxpropp till alla andra former av otrevligheter som kan drabba en

• Linum

Frujj: Akta dig för Panocod! Jag gick omkring som i en dimma och var sjösjuk i ett par dagar på grund av just Panocod. De innehåller kodein, som omvandlas till morfin i kroppen...

Idag är jag hemmajobbare. Skönt att få gå upp 7

Någon här?

• Ab fab

Hej snygging
    jag är här Vaknade tidigt som fasiken. Satt klockan på 0500 istället för 0600... Var på kontoret så tidigt så inte ens mackaffären hade öppnat...

• Linum

Det bästa med att jobba hemma är att man kan sitta i morgonrock och fårskinnstofflor fram till lunch. Att man dessutom får ha en katt i knät hela dagen gör ju inte sken sämre!

Skulle du iväg den här veckan eller var det nästa?

• Ab fab

jag har precis varit i Frankfurt. Kom hem igår. Nu skall jag vara hemma ett par veckor. Skall till Barcelona i mitten av mars men inget annat så vitt jag vet. 28/2 åker vi till Hunnebo för tanthelg- om du tänkte på spelet

När skall vi baka?

• Linum

Vad sägs om sista helgen i februari?

• Ab fab

21? jag skall ha loppisbord på lördagen men söndag är obokad

• Ab fab

Förresten - har herr Å börjat jobba?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas