Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Nu snöar det här! *Wiiiii*
Gör det?? Inte här.
Aha, så besvärligt. Hjälper alvedon någonting då?
Nä, alvedon är som att äta hallonbåtar ungefär. trist nog. funderar på att om det fortf sitter i på måndag ringa vårdcentralen då o be o få en tid. För det här konstiga i öronen oxå. Brukar ju inte hålla på så här länge?!?! O hittills har jag inbillat mig allt från vaxpropp till alla andra former av otrevligheter som kan drabba en
Frujj: Akta dig för Panocod! Jag gick omkring som i en dimma och var sjösjuk i ett par dagar på grund av just Panocod. De innehåller kodein, som omvandlas till morfin i kroppen...
Idag är jag hemmajobbare. Skönt att få gå upp 7
Någon här?
Hej snygging
jag är här Vaknade tidigt som fasiken. Satt klockan på 0500 istället för 0600... Var på kontoret så tidigt så inte ens mackaffären hade öppnat...
Det bästa med att jobba hemma är att man kan sitta i morgonrock och fårskinnstofflor fram till lunch. Att man dessutom får ha en katt i knät hela dagen gör ju inte sken sämre!
Skulle du iväg den här veckan eller var det nästa?
jag har precis varit i Frankfurt. Kom hem igår. Nu skall jag vara hemma ett par veckor. Skall till Barcelona i mitten av mars men inget annat så vitt jag vet. 28/2 åker vi till Hunnebo för tanthelg- om du tänkte på spelet
När skall vi baka?
Vad sägs om sista helgen i februari?
21? jag skall ha loppisbord på lördagen men söndag är obokad
Förresten - har herr Å börjat jobba?