• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Linum

M började i måndags. Skönt för alla parter. Han mår inte bra när han inte får jobba och känna sig lite viktig

Tänkte på 28/2. Kan det passa?

• Ab fab

Nix den 28 tar jag mina 7 tanter på kidnappningshelg i Hunnebo

• Linum

Jaha! Då får det bli i mars då. Då kan jag alla helger.

• Ab fab

13-14/3 skall vi till stockholm o fira revolutionen. 50års kalas 21 men annars är det lugnt

• Linum

Jag har världens bästa arbetskamrater! De är så snälla mot mig. Säger aldrig emot, tycker att jag är det bästa som finns och älskar när jag killar dem bakom öronen...

Gösta och Majsan är det bästa som finns!

• Bauti

Hej

Baka??? vad då för något? *slickar mig runt munnen*

Har en kund sent idag så då blir det lite jobba hemmifrån med hemsidan och några ärenden. Ni håller er väll uppdaterade?
    Håller oxå på med att svara på mail ang att hyra ut landet till sommaren.
    Känns skönt för en gångs skull att vara igån från kl 07.30.
    Riktigt uppvilad efter semestern och det känns otroligt skönt att ha orken tillbaka.

• Linum

Hoppas att ni hade det bra! Hade varit skönt att åka till varmare breddgrader just nu, men det får vänta. Nästa vår blir det nog en långresa för vår del. Sommaren 2009 ska tillbringas på resande fot i Sverige. Har sett alldeles för lite av det landet...

• Ab fab

förutom Londonweekend har vi ingen aning vad vi skall göra. Hus på Öland kanske, eller Grekland... ingen aning egentligen

• Frujj

Linum: Trevliga arbetskamrater du har!
    Det sällskapet hade jag inte tackat nej till (om det inte hade varit för.. aaaaaaaaaaaaatchoooooooo!)
    Linum igen: Jag tillhör dom där som inte gillar att knapra en massa tabletter, inbillar mig att jag kommer få alla biverkningar man kan så jag brukar hämta ut receptet o så lägger jag pillerasken nånstans o tänker att jaja huvudvärken går väl snart över, nu har jag tabl hemma ifall jag måååååste. O så höjer jag ribban hela tiden tills jag gnällt huvudet av folk i min omgivning... hehe kanske inte så bra det heller. Men det lät inte så trevligt att vara sjösjuk av Panocoden... urk! Läste på fass om panocod och amning och där stod att man skulle hålla koll på barnet om man hade tagit panocod så att det itne blev slött osv. Hua mig! Då får man ju huvudvärk av att oroa sig istället!!

• Frujj

... o sen funkar det ju inte att gå runt som i en dimma när man har två små hemma.. hmm undra hur de tänker eg när de skriver ut sånt..?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas