Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Hej på er.
Är nu hemma igen från värmen *huttrar*
Jag inser att jag behöver bli uppdaterad på vad som har hänt. Tex 7 mars?
Vi hade det helt underbart. Lyckades att stå på öronen första dagen och stukade båda fötterna. Ena foten var mer som en fotboll och snyggt blå opp till knät. Andra var mer som vanligt. Kunde inte känna det onda efter som fot nr1 gjode så Jävla ont. Och lika bra var väll det.
Så vi har mestadels legat stilla. Att ta promenader har liksom inte varit den primära
Hej snygging
Vi har längtat efter dig Bauti. 7 mars kommer Addiz ner till Göteborg/civilisationen o då skall vi träffas. Hoppas du kan vara med
God morgon!
Välkommen hem till Sverige, Bauti! Tyvärr fick du ingen välkomstkommitté som mötte dig på Landvetter.
Idag ställde jag klockan på 6.45, snoozade i nästan en timma....sitter nu med en latte och läser tidningarna på nätet. Kl 9.45 ska maken skjutsa mig, lillan och all packning till centralen för färd mot den kungliga hufvudstaden.
Ses på fredag!
Ses här inne på fredag alltså!
Låter som en skön morgon. jag kommer inte riktigt igång här på jobbet. sitter o vänder mina mappar men får ingen riktig "action"....
Låter som en skön morgon. jag kommer inte riktigt igång här på jobbet. sitter o vänder mina mappar men får ingen riktig "action"....
Godmorgon
Bauti: Välkommen hem. tråkigt med fötterna. Hoppas ni kunde njuta av er semester ändå.
Idag hade jag egentligen tänkt mig en tur till stora staden, men lilltjejen är hostig och på väg att bli febrig så det blir en lugn dag hemma istället. Får nog leta upp numret till Östra och ha i beredskap.
Nibla: Ha det så mysigt i Stockholm. Hoppas ni får en bra resa.
omni vill göra bilder med antiklook
labs.wanokoto.jp/olds
förvisso på japanska men man begriper ändå
Ab: Annars kan man välja sidan på engelska så slipper man trassla sig fram på hackig japanska.
Nu har jag blivit av med min Traderaoskuld. Vi har tänkt att försöka sälja lite saker där men för att lära mig hur det fungerar har jag börjat med att köpa. Budat på två kläpaket till Nellie och vunnit. Det var farligt kul det här.
hihi... det såg jag inte ens