• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • FruTez

Hej girls!

Bauti: Välkommen hem! Hoppas att du hade det gott trots brist på promenader!

Carma: Pysselmässa?! *me likie*

• Ab fab

pysselmässa.... skall informera mina kollegor. De medelålders juristerna trodde inte sina öron när de hörde att det fanns pysselmässor

Jag är så otroligt oinspirerad att jobba idag

• Ab fab

hihi.. det vore något för dem

vem hade med sig spelet när vi var på helgresa- det när man gissade på de andras åsikter?

• Carma07

Ab: Glöm inte att säga att det brukar vara knökfullt på mässorna så man knappt kommer fram till borden.

Jag tror det var Linum som hade det spelet. Det var väldigt roligt. Är det någon här som kommer ihåg vad det hette?

• Ab fab

Hej snyggingar.

Efter metropoler som Berlin och London befinner jag mig numera i... Kelsterbach.... en håla utanför Franfurt. Verkligen håla...industriområden o inget mer. Tjoho... glamourfaktor noll alltså

• Carma07

Ab: Vad trist. Ni skulle ha gjort rutten åt andra hållet så hade det blivit bättre istället för tvärtom.

Idag är lilltjejen fortfarande sjuk så det blir ingen sångstund för vår del idag. Blir till att vara hemma och se till att hon sover så mycket som möjligt.

• Frujj

Hej
    Carma: Hur är det med N idag? Är det feber och annat otrevligt hon har fått.
    I torsdags när jag kom till dagis så satt det en lapp uppe att det börjat gå vattkoppor i huset mittemot där W går. Jaha... så nu är det väl bara att vänta in det. Visserligen inte säkert han får det bara för att det går i huset mittemot men det är ju smittsamt värre.

Ab: Låter inte som en Ab-resa där du är nu bäst att fly snabbt! Fast kanske inte så kul att vara i London nu heller ioch för sig. Snö överallt och inget som fungerar.

Här hemma har jag drabbats av migränvågen som aldrig vill ge sig. Väldigt irriterande. Ringde den migränläk jag gått hos förut men då har de inte kvar sitt avtal med regionen längre utan ska bli helprivata. Då kommer ett besök kosta runt 1000 kr... får nog vända mig till vårdcentralen i framtiden...

• Frujj

Pysselladies: Det är 25 % rabatt på mycards.se (o även i butiken) Var där idag och kikade efter lite grejor till dop-tackkkort!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas