• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Carma07

Ingen här idag heller? Har ni gått i ide?

Har varit på sångstund med Nellie. Hon tycker det är så roligt och spännande med alla barnen.

Helgen blir lugn och om det funkar kommer jag ev på fikan. Beror lite på hur saker och ting blir här hemma.

• Frujj

Halloj jag är här o kikar in ibland men här är så dött...
    Vart har alla tagit vägen?

Jag har varit ute med W på lekplatsen en stund, sen gick vi en promenad ner till torget och handlade lite. Nu sover han, skönt! Var så frustrerad förut när vi kom hem. Lillebror sov så gott i vagnen och jag tänkte jag skulle passa på att snabbt laga lite lunch. Då tar W och drar ut nappen ur munnen på lillebror, vilket gör att han vaknar och W i sin tur skriker "Lilleboo e wacken!!
    Ja.. o resten kan ni räkna ut själva....

• Carma07

Frujj: Kul att det är någon mer här. Låter som storebror har kommit på ett bra knep för att väcka lillebror.

Och typiskt nu så vaknar min lilltjej.

• Frujj

Mmm ja verkligen typiskt. Jag hade sett fram emot två sovande barn och en kopp te

• Carma07

Ja, det hade varit mysigt. Hon vaknade och har ätit lite. Nu är hon gnällig och fortfarande jättetrött. Så länge hon ligger och jollrar i sängen så är det bra. Till slut somnar hon. För min del börjar det kännas att jag slarvade med lunchen idag.

• Carma07

Frujj: Har ni slut på sjukstugan så vi kan pussla ihop någon babyträff någon dag?

• Frujj

Ja här är slut på sjukstugan för tillfället *peppar peppar* Vågar knappt säga så för då kommer det väl en bacillattack farandes.
    Gärna babyträff-fika nån dag!

• Carma07

När, var, hur kan du? Vi ser om vi kan få med oss Nibla också. Kanske bäst att ta det via mailen.

Usch, godissugen!! Och jag som försöker att inte äta det. Får leta upp lite nötter och russin istället. Som är slut kom jag på. Men hasselnötter ska nog finnas.

• Ab fab

Tjingeling

tack för härlig fik aidag. O himla bra att du inte kräktes N

Vilket bra fik du hittade Linum- Chocolat på Grönsakstorget. Mums.

Nu väntar SATCfilmen o cosmos med maken

• FruTez

Tack, tack för mycket trevlig fika och promenad! Precis vad mitt vinterfrusna hjärta behövde. Hoppas att några av mammorna kan komma loss nästa gång. "The more, the merrier!" Eller hur det nu stavas och heter...

Abbe: Måste testa dumplings! Fast går nog dit när det inte är så mycket folk, så jag kan kika i lugn o ro!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas