Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Tez: Nä, inga nya ljud. Hon har kört samma ljud hela dagen och nu har jag verkligen ont i huvuvet. Skönt att maken kom hem och kan roa henne lite.
god morgon
Nibla- blev lasagnen god?
hade en totalt utslappande kväll igår. Gjorde inte något mer än att zappa
idag blir det mer aktivitet- manikyr, pedikyr, träning o packning. I morgon är det Berlin som gäller o taxin kommer 0525... brrrr....
Ab,
Ja, lasagnen blev god, men som vanligt när jag gör något vegetariskt så känns det som det är något som fattas......
Idag ska vi på sångstund. Måste hämta bilen först som står nere på stationen. I detta sketväder....
så är det hemma med, men spenat o pasta är brukar funka. Men kanske kyckling till?
kan glädja dig med att det inte regnar i Göteborg så snart kommer kanske uppehållet till dig
Godmorgon
Idag var lilltjejen trött på morgonen så det blev en liten sovmorgon. Senare idag blir det sångstund igen. Mysigt.
Nu har vi äntligen bestämt med dopet och tar det första eller andra helgen i mars beroende på plats i kyrkan. Men tror inte det blir något problem på det lilla stället i Sverige. Ska kolla i vilka storlekar det finns dopklänningar så det finns någon som passar när man väljer att ha dop senare än när de är tre månader.
Ab: Skönt med en slapparkväll. Nu har vi bestämt istället att helgen 7/2 åker vi till Ludvika. Makens syster med familj har flyttat ner dit och vi tänkte kolla hur de har det. Så ingen shoppingtur för mig den helgen.
Hej tjejer!
*vinkar åt Abbe som är på resande fot*
När var det Bauti skulle komma hem?
Hej på er!
ska till och baka mandelbiscotti nu, vi fr fikagäster om en timma.
Vet inte när Bauti kommer tillbaka. Skulle väl vara borta tre veckor.....
Hejsan
Tror det var 3 februari Bauti skulle komma hem. Kan kolla hennes blogg, har för mig att hon skrivit det där.
Nibla: Var det trevligt igår på sångstunden? Tycker själv det är jättemysigt att gå på det.
Idag blir det en lugn dag. Sovit dåligt inatt och är supertrött. Ska bli skönt när man kommer så långt att maken kan ta en hel natt så man får sova ordentligt.
Ja, det var jättemysigt! Go tjej som hade hand om det. Vi var bara fyra st med våra bebisar. Alla från vår föräldragrupp. Haha!
Vi är också bara fyra i vår grupp. Inga från min föräldragrupp så jag har träffat ännu en promenadkompis. Kul! Såg att du brukar även skriva på engelska på din blogg. Vet du att det finns en översättningsfunktion att lägga till på bloggen?