Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Linum: Då tycker vi likandant! (till skillnad från vissa andra, som tex. rara svärmor, som bara vill väl) Jag är hopplös på att se sketna fönster och sånt. Viktigast är som du säger rent kök och bad. Förresten, har Nides kontaktat dig om lördag?
Nides har inte hört av sig.
Min svärmor är ju expert på att tycka och tänka om städning och fönstertvätt, trots att hon inte har dammsugit på 30 år (det gör M:s pappa) och betalar för att få fönstren tvättade...
Nu har M varit i Trollhättan och hämtat vår nya bil. Den har varit på rekond den här veckan (=bilspa) .
Nu har Nides hört av sig.
Fönsterputsare är en gåva från gud... eller något liknande. Två gånger om året kommer de hem till oss... så skönt
Sushi till lunch. Mums
Blev det ingen bilhämtning i söndags?
Jo, men då lämnade vi ju Passaten för rekond. Idag hämtar vi den igen.
aha... skönt med ny o fin bil
Carma: Kan man ta en bakgrund från de som finns på den tillfälliga cutestonthe-block-sajten? Hur gör man i så fall? Vill städa ut nyåret från min blogg...
Trevlig mammapromenad och fika idag. Årets första mammafika för vår del också. Fast två av tjejerna verkar inte så intresserade längre men vi är två kvar iaf.
Frujj: Det går att plocka bakgrund från deras blogg. Det gjorde jag. Du kopierar först koden som står till höger om bakgrunderna och klistrar in i din bakgrundsgadget. Sedan kopierar du koden under den bakgrund du vill ha och kopierar in där det står DIRECT LINK eller liknande. Det står beskrivet på bloggen hur du skall göra.
Carma: Ahh tack! Jag hade inte en full webbsida uppe (på bredden) när jag kollade på deras blogg så jag såg inte koden
Tack för hjälpen!
måste vara febern....