• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • FruTez

Nibla: Den andra bloggen, kommer du att lägga den i graven? Tänkte ifall jag skulle ta bort den länken från min blogg.

Strax dax för hemgång. Hej då tjejer *vinkar*

• Nibla

Ja, den skiter jag i nu! orkar inte rodda två.... hehe!

• Linum

Här var det som vanligt tomt som i blondinhjärnan...

Jag jobbar väääldigt mycket just nu, så därför kan jag inte vara inne här när alla andra är inne. Jobbade 16,5 timmars övertid förra veckan. På 3 dagar! Inklusive lördagen. Fast katalogen blev snygg som sjutton

Kommer på lördag i alla fall...

Puss och kräm

• Frujj

Godmorgon
    Idag har jag verkligen vaknat på fel sida. Känner mig sur och irriterad. Usch!
    Retar mig på en massa småsaker. Dessutom var det punka på barnvagnen när jag skulle gå till dagis med W.
    Har ingen lust med nåt *bläääääääääääääääääääääääää*

• Frujj

Dessutom är jag så jääääääääääääääääääääääääääää-la förbannad på ni-vet-vem
    Hur orkar han hålla på???

• Nibla

Frujj,
    Fy fan vad jobbigt, rent ut sagt!!! Med vi-vet-vem.....

Sitter här och äter frukost och mitt mammahjärter smälter!!! Lillan sitter i sin stol bredvid och varje gång jag tar en sked med fil (till mig själv alltså) sitter hon och gapar som en fågelunge. REDAN lärt sig.....

Oj, nu sprang det förbi ett rådjur här utanför!!

• Frujj

Nibla: hehe vad gulligt med lilla L:s gapande! Lille O tittar mest förvånat när vi äter och har inte gjort några större antydningar till att vara intresserad.

Ja, han puckot ni-vet-vem vägrar köra hem E när hon vill (hon har varit kvar några dagar längre pga att hon blev sjuk, feber) å nu vill hon åka hem men han vägrar, o säger att han kör henne till bussen imorgon så han slipper köra en extra vända. Men hallååå vadå slipper? Enligt vårat avtal ska han köra henne till skolan/hem... inte till nån jä..la buss o enligt avtalet ska detta ske på måndag morgon..får se nu.. vilken dag är det idag.. onsdag?!?! Tyvärr är E för rädd för att säga vad hon vill utan surar ihop och säger ingenting till honom istället, utan jag får höra allt.

• Nibla

Frujj,
    Ärligt, vilket jäkla ärkepucko! Såna där omedgörliga människor som det inte går att resonera med är det värsta jag vet......fy!

Nu ska vi snart gå på promenad. Min höggravida väninna, som gått 9 dagar över tiden, kommer hit idag på lunch. Tänkte bjuda på lax, nån som har nåt bra recept?

• Frujj

Nibla: Jag vet.. suck och stön. Fattar inte att han aldrig blir bättre heller. Nån slags jä..la maktutövning. I år är det 10 år sen jag slängde ut honom. Ska firas kan jag säga! hehe *skrattar elakt som en riktigt sur häxa*

• Nibla

frujj,
    instämmer i skrattet: *muhahahhahahhahahhahahah*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas