Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Gärna så tidigt som möjligt, men jag är också flexibel.
vet vi om frujj, linum o nides kommer?
Abbe: Har för mig att Nides skrivit på tråden att hon kan nog också ifall det blir på dagen. Linum och Frujj har jag inte hört nått från.
Nibla: Det är farligt lätt att fastna på den sidan. Och lättare blir det inte när man lider av beslutsångest.
Tezz: Jag är också flexibel, men tar det gärna tidigare på dagen. Lilltjejen blir trött på kvällen och vi håller på att försöka skaffa oss lite kvällsrutiner. Vi kanske kan kolla med Nides för jag har för mig att det berodde lite på tiden om hon kunde komma. Frujj har ju sjukstuga igen, men vi får hoppas att de hinner bli friska och kan komma.
vet att Linum har jobbat enormt mycket. jag mejlar henne
Carma, Nibla: Ni vill träffas så tidigt som möjligt, vilken tid vill ni träffas? Kan inte ni föreslå en tid? För min egen del så funkar det med vilken tid som helst, bara det inte blir 8 på morgonen för jag vill ha lite sovmorgon!
Tezz: Gärna tidig eftermiddag kanske. Kan vi inte höra med Nides vilken tid som hon kan och se om vi kan anpassa oss efter det. Vore så kul om hon också kom med eftersom hon inte hänger med så mycket på tråden just nu.
Nibla: Lite frågor till dig ang barnrytmiken på mailen.
Vi hör med de andra snuttarna och kommer fram till en bra tid på lördag. Låter som en plan!
Nä, nu har jag inte tid med er längre. Lilltjejen som bokstavligt talat sparkade mig ur sängen i morse har sovit som en gris nu hur länge som helst. Snart måste jag väcka henne om vi ska hinna iväg.