Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Men hallåååå... illamående.... !!!!!
Nides... ska man viska grattis??
Nides: Hör bara av dig när du mår bättre. Du kan få potatismos och korv när du kommer.
Ab: 17/1 passar mig vad jag vet nu. Uppskattar dessutom en helgdag så vi kan ta det lite mer på dagen. Iaf än så länge då jag måste ta med henne. Blir lättare snart när hon äter annat än på mig och man kan lämna henne hemma.
jag är allena då så passar mig jättebra. ev har jag en dejt med herr linum men inget bestämt ännu
Nides, har du bakat bullar?!?!?!??!?!?!??!?!
Ab: Han kan väl hänga med och fika om han nu står ut med vårt tjatter.
Om herr Linum o jag får till en dejt så skall vi baka tillsammans.. nej inga jäkla bullar utan surdeg
Har nu varit i stan. Fy fasen vad dålig snöröjning!!! Slask, slask, slask......
Sen blir jag mäkta irriterad på vissa spårvagnsåkare. Kan man inte låta folk gå av innan man själv ska dundra in?!?!?!
Nåväl, fick i alla fall hjälp av en snäll herre att bära av vagnen (åkte en gammal spårvagn)
Hittade till slut en baddräkt, i sista affären jag var inne, dvs Stadium. Var först på KappAhl och där fick jag ta en baddräkt i stl 50 för att den skulle passa över bysten, så resten satt som en säck. Fattar inte riktigt de som designar underkläder, har man större storlek på kläder brukar man ju i regel också ha stor byst, men det verkar inte designers begripa.
På väg till bilen (parkerar hos svärisarna) slank jag in på Ebbes Hörna, en second handbutik som drivs av Stadsmissionen. Hittade ett par vita moonboots för 50 spänn. Fast det var REA och halva priset på allt så jag fick dem för 25! Som hittat!
Nibla: Vilket fynd! Sådana resenärer har jag alltid retat mig på. Till slut så brukade jag inte bry mig om att folk gick på utan jag knödde och dundrade ut. Funkar ju inte med vagn förståss.
Vi var på Ebbe o Haldis i lördags, gamla Dojan. Köpte skor o tittade runt. Min väninna köpte en fab klänning för 80 kr