• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Ab fab

Hmmm.. har R egen agenda... han som inte var hemma för än 21...

den 17 funkar för mig med med två reservationer 1. om min väninna med brutna benet behöver mig. 2 om herr linum o jag kan få ihop bakdag med ytterligare en väninna

• Nibla

Ab, Haha, då var det nog inte han. Det var mörkt.

Vad fasen ska du göra med Herr Linum?!?!

• Ab fab

men ang bakningen får jag förhoppningsvis besked snart. Det är ju meckigt när man är några som skall få ihop det (säger jag till er ... Inte så smart *s*)

men benbrytarväninnan får topp-prioritet nu. Men en fika skall jag klämma in

• Ab fab

Herr Linum o jag skall baka surdegsbröd ihop med en kockväninna. Det hänger lite på när hon kan

• Carma07

Nides: Massa grattis. Åh, så roligt. Sensommarbullar verkar vi vara bra på.

Tezz: Skulle vara jättekul att äntligen få komma hem till dig och fika. Underlättar ju dessutom med lilla söta tjejen som också ska med.

Ab: Trist att bryta benet. Vilken tur att inte jag gick ut igår.

Nu vill lilltjejen inte skriva mer.

• FruTez

Ni är så hjärtligt välkommna hem till mig i foxland om ni vill. Det finns gott om plats för små knoddar att krypa omkring på!

Abbe: Stackars din vän! Usch och fy, hoppas hon inte har alldelles för ont bara!

Blir lite förvirrad. Nides har bakat bullar och nu ska Abbe och Herr Linum baka? *fniss*

• Ab fab

o vi som skall baka tillsammans med Ebba

• Carma07

Tezz: Krypa är lite tidigt än, men man slipper trängas och bökas med vagnen. Ska bli kul och få komma hem till dig. Är så nyfiken på huset.

• Carma07

Har precis matat lilltjejen igen med smakis. Hon tycker verkligen om maten och tar tag i mina fingrar för att föra skeden till munnen igen. Än så länge bådar det gott för framtiden. Och jag hoppas att hon kan äta ganska mycket själv efter hon är halvåret för hon har nämligen fått tänder.

Tezz: Tror inte Abbe och Herr Linum bakar lika goda bullar.

Dags för promednad i det fina vädret.

• Carma07

Vilket underbart väder idag. Fast det var ordentlig isbana i backarna den rundan jag gick. Jag tänkte på Abbes väninna och gick långt ut på gräskanten.

Önskar er trevlig helg om ni kikar in något mer idag.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas