• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Carma07

Man kanske skulle ge sig dit en sväng. Är det jobbigt att komma in med barnvagn där?

• Nides

Visst har jag bakat bular nibla!
    Tråkigt att man inte hittar kläder som passar. Men drt var ju bra att du hittade till slut. Och skorna var ju rena fynden.
    Carma; låter gott med mos.
    17 passar mig med ev. Beroende på vilken tid det är.
    Mysig att få träffa alla.

Nu ska jag få i mig lite mat.

Kram

• Ab fab

Hoppas J har varit med o bakat också

• Frujj

Nides: Grattis grattis grattis!! Vad kul!!!
    Hoppas du mår bra mellan illamåendepärserna

• FruTez

Hej tjejer!

Nibla: Jag frågade en vikarie här som var från stockholm va hon tyckte skillde göteborgare och stockholmare åt mest. En sak som hon tog upp var att vi inte kan köa vid spårvagnar utan att de flesta bara knör sig in! Håller med! Jisses alltså, ibland har man fått tackla sig ut för att folk har så bråttom på! Roligt med fyndet!

Det verkar som att det är några som kan fika den 17:e? Jag har nog inget bokat heller. Har vi bestämt nån plats för fikaträffen än? Kanske hemma hos mig?

• FruTez

Abbe: Du frågde om inflytt.festen. Det blir om en månad som det ser ut nu! Återkommer med mer Partyinfo!

• Ab fab

party är bra

min vännina bröt benet på två ställen igår. hon trillade utanför huset. Operation idag.

• Nibla

Tez, fika i Foxland skulle funka för mig den 17:e. Det är en lördag va?

Ab, Usch bryta benet låter inte alls trevligt. Hoppas hon mår bra efter omständigheterna.
    Tror förresten jag såg R i röda bilen i rondellen nere i centrum igår vid 17.30, typ.

Nides, GRATTIS!!!!!!!!!!!!!! När blir bullarna färdiga, augusti?

Idag ska vi på föräldragrupp. Heimlich Manöver står på schemat.

• Nides

Godmorgon,
    Usch bryta ben låter inte skoj. Hoppas att hon blir bra snart Ab.

Nibla: bullen/bullarna är klara augusti.
    Ab; japp J var med. Enligt han så är det tvillingar. han har tjatat om det sen evigheter att han vill ha tvillingar.

Fika i rävlanda funkar för mig med. fortfarande beroende på tiden. Har planer på kvällen nämligen.

Och tack alla för de positiva reaktionerna!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas