Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Godmorgon
Vaknade nu. Så bra gick det att komma upp och plocka upp vardagen idag igen.
*Buuurrrrr* Vi hade -16 grader här i morse och nu visar den på -13 grader. *Burrr* Så det låter bra med fika en annan gång. fast jag vet inte hur mycket jag ska lita på det för den visar att vi bara har 15 grader inne och det känner jag att vi inte har,
Grattis i massor i efterskott!!! Funderade på dig igår och vilken av dagarna det var och så missade jag det iaf.
vi hade också 15 minus idag. Brrrr. Långkallingar på.
plockar ner julen, kokar apelsinmarmelad o städar. O läser födelsedagsbok
Hej tjejer!
Tebax på jobbet efter några härliga lediga dagar! Jisses va kallt det var imorse. Minus 13,9 ute och bara plus 18,5 inne. *brrr* Dumma värmepanna!
Letade som en galning efter nått inlägg från Nibbla ang. Fondue och nyårsafton, men hittar inte det nånstans? Är lite nyfiken på vad det handlade om???
Nibla: Ang. facebook. Min pappa fick ett mail från en vän. Det såg ut som att vännen hade skickat det till honom via Facebook så pappa öppnade det. Det innehöll tyvärr virus. Han ringde och pratade med vännen och det visade sig att alla i hans adressbok hade fått mail från hans facebook, men det var inte han som sänt det...
Mia: Grattis i efterskott!!!!!! När är du tebax på jobbet?
Hej T
Sista lediga dagarna nu. Jobbar på onsdag. Är inte kontoret stängt idag?
Tezz: Niblas inlägg är borttaget. Lustigt! Undrar om det beror på att hon nämnde en ölsort?
Oj, blev Nibla censurerad? Va det så livat inlägg?
Abbe: Nope, växeln är ALLTID öppen! *ler och suckar*
hon kanske ville ha bnort det själv. man vet ju inte vem som läser...
min granjäkel barrar, men nu åker den ut!
Vår gran har inte börjat barra än så jag tänkte njuta av den en vecka till. Vi kommer nog aldrig mer ha en så här fin gran.
Det är som Ab skriver, jag mailade BT och bad dem ta bort inlägget. Kändes som om jag dissade vännerna lite väl hårt och som sagt, man vet inte vem som läser......
Idag har vi varit nere vid sjön och promenerat med vänner, sen blev det fika med varm choklad hemma hos oss. Ikväll kommer några andra vänner förbi på lite paj.
Imorgon ska vi till min mormor och morfar på lutfiskmiddag. Gott!