Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Linum- klart den 10 är på.
Idag är det grannar på middag- det blir pasta-rally. Lasagne med chevre, canneloni med bolognese o spagetti med räkor. MJycket rödvin
Nibla: Vad händer med din FB??
Frujj,
INGEN ANING!!!!!! Jag är så jävla arg!
Den har skickat en massa skit till vänner, på en tid då jag inte ens var hemma.....måste vara nån form av virus.
Nibla: Ja jag har fått nåt skumt meddelande av dig, nåt gaggande på engelska. Men kan man få virus på fb??
Nibla: Man kan ju radera ditt meddelande, så jag gjorde det. HOppas det inte är virus. Kan det vara nån som kommit åt ditt inlogg??!?? Nån som hackat sig in på ditt namn? Finns det ingen abuse-anmälningsmail på FB?
Carma: Ja fruktansvärt trist med sånt snack hela kvällen. Fick dessutom den mycket intressanta informationen att hennes man luktar illa i mun.. men hallå..sånt säger man väl inte om sin man till nån man knappt känner?? Knappt ens till nån man känner heller för den delen.
Nä disken går ju ingenstans...
Usch jag har sträckt mig i ryggen, det gör sketaont för att tala klarspråk! Vågar inte lägga ner lilleman för då får jag inte upp honom igen. Eller rättare sagt jag kommer inte upp från golvet... förut fick N hjälpa mig upp.. jösses det är verkligen dags att börja träna.. eller nåt!
Nibla: Inte undra på att jag inte fattade vad du babblade om.
Frujj: Trist med ryggen. Har också ont i ryggen när jag ska resa mig. Inte så illa som du dock. Känns mer som att det är sån obalans eftersom magen är helt fri från styrka just nu. Dags att börja träna den tror jag.
Carma: Jag har lite planer på att gå o simma nån gång per vecka, men just nu ser det mörkt ut för att komma iväg hemifrån, lilleman vägrar ta nappflaska (även om det är min mjölk i) och det är ju inte så lätt o få tag på mig om jag ligger i bassängen o simmar mina 1000 m..
Får väl ta mig i kragen när det gäller promenader. Hoppas våren blir lite friskare så att jag inte sitter här hemma med sjuka barn hela tiden. Fram för våren!!!
(och så har det varit värsta snöstormen i sydöstra sverige idag...)
Sitter här o letar efter en speciell pepparkaksform o hittade den här roliga sidan www.lyckasmedmat.se
Nibla- undrade just var det var för konstigt du skickat. Skönt att inte vara ensam att inte begripa
Frujj- hoppas det blir bättre med ryggen. Ta det försiktigt. O vilken trist attityd att prata skit så när man inte är tajta som bästisar.
Vi hade världens roligaste middag igår. Vi var åtta stycken, ruskigt god mat och mycket vin. Jag tror sällan jag skrattat så mycket någonsin. Musiktävling o frågesport gjorde att vi bara skrattade hela tiden. Kramp i magen o träning av knipmuskler på en gång.
Idag skall vi bowla