Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
God morgon!
Ligger fortfarande i sängen och drar oss, skönt! Ska snart gå upp och fixa frukost.
N är ute och sätter upp en ny brevlåda, eftersom några ungjävlar sprängde bort vår på nyårsafton. *morr*
Ja min Facebook verkar leva ett eget liv. Skickat en massa meddelanden på en tid då jag inte ens var hemma......fick mail från Facebook som meddelade att de ändrat mitt lösenord eftersom de sett som "unusual activity from my account".
I eftermiddag ska vi till grannen på fika.
Förresten, var det någon som såg filmen "The life of David Gale" igår?
Grymt bra film med en bra twist på slutet.
Godmorgon
Söndag och sovmorgon idag. Skönt! Jag tror jag ska börja dagen med...håll i er...frukost.
Igår roade jag mig med att kolla igenom alla bilder på datorn och göra en backup. Jag har gjort innan men vill dela upp de på olika skivor. Ett arbete som får fortsätta idag. Lite trist, men så skönt när det är gjort. Annars kunde man ge sig sjutton på att något skulle hända under tiden jag funderade på att göra det.
Nibla: Tråkigt med brevlådan. Jäkla ungar det finns.
Nu är snart mellandagarna slut och vi har inte hunnit med någon fika. Så två dagar på oss har vi om vi vill fixa det.
fika i morgon?
Ja ja ja ja FIKA!!!
Jag skall ändå vara ledig så jag kan nog. Skall bara gå och göra mina naglar. Vet först i morgon vilken tid. Men fika vill jag
Fika är det. När passar det? Jag skall kolla glasögon i morgon.
Jag vet först efter kl 10 i morgon
Kanon. Jag skall röja lite hemma så skicka sms eller så, Mejlar du runt?
ok!
Imorgon låter bra. Gärna inte för sent med tanke på lilltjejen som jag måste plocka med mig.