• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Bauti

Hej då!
    Nu är det inte många timmar kvar tills vi åker. Skall tänka på er i solen
    Ses igen 3 februari
    Puss

• Carma07

God morgon

En pigg dotter och en trött mamma. Nu är hon inte nöjd längre med att snacka med lampan på morgonen så jag måste försöka gå och lägga mig tidigare på kvällarna.

I helgen hade jag kompisbesök i lördags. Det var ett tag sedan vi sågs så det var roligt. Vi smaskade på Frujjs ananaspaj som var riktigt smarrig.

Igår var vi och hälsade på ett par kompisar och deras barn. Inte dåligt att komma på lunch och få stek att äta.

Idag blir det föräldrautbildning och att städa undan julen som inte riktigt hanns med under helgen.

• FruTez

Morsning korsning!

Carma: Så trevligt och smarrigt med söndagsstek! Själv stoppade vi i oss varsin söndagspizza. hehe!

• Nibla

God Mörrning!

Dricker latte och äter leverpastejsmörgås. Var uppe vid 8 och skjutsade maken till tåget.

Idag ska vi p babysim, ska bli jätteskoj!

• Ab fab

snörvlar glatt mig igenom morgonen. tuff helg- bio, middag, gäster, benbrottsvisit ihop med förkylning. tur man jobbar idag

• Nibla

Frujj, Carma eller Tez,

HUr ändrar man så man får lite snyggare mönster på sidorna i blogspot? Håller på att skapa en ny blogg för lilltjejen, ska skrota min gamla tror jag.

• Carma07

Nibla: Det finns en sida där du hämtar bakgrunder. Tyvärr är sidan ur funktion för tillfället. Jag som skulle slänga ut julen och allt på min blogg. Men när den är tillbaka så finns det en liten ikon längst upp på vänster sida på våra bloggar som tar dig till sidan. Du kan klicka på krysset redan nu så kommer du till deras blogg under tiden.

Kul med babysimmet. Du får berätta sedan hur det var.

• Carma07

Nibla: Var precis inne på min blogg och såg att sidan är igång igen. Bara att sätta igång.

• Ab fab

Är det fika på gång? bestämde vi något?

Idag är en sådan dag som jag inte alls är avis på Bauti...

• Carma07

Ab: Nä, varför ska vi vara avis på henne? Det förstår jag inte.

Var det inte fika hemma hos Tezz den 24:e? Eller minns jag alldeles galet? Skrev ju aldrig upp det. Jag kan iofs tänka mig en till fika innan det, men kvällarna passar mig lite dåligt än så länge.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas