• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Nibla

Carma,
    Jag försökte hitta på hemsidan men hittade ingen karta. Så jag slog på "Kyrka, Stenkullen" på hitta.se. Vet dock inte vilken av dem det är. Har mailat och frågat.

• Nibla

Slog in det på hitta.se men ingen karta hittades.....

Ab fab skrev 2009-01-12 14:46:02 följande:

olvers väg i Stenkullen
  • Frujj

Nibla: Ska lilla L följa med på partyt? I så fall finns skor till henne här i bästa bling-blingstil.
    www.kiddoz.se/

(vet inte om den länkar direkt men det är ett par silver/rosa gympadojjor i babystorlekar )

• Nibla

Frujj,
    Haha!

Har inte bestämt om L ska med än. Hon har aldrig blivit bortlämnad förut, och är väldigt kinkig på kvällarna när det gäller nattning. Hon tar dock flaska och jag ska börja ge henne lite gröt så det är det inga problem med.......
    Kanske tar med henne ändå....

Jag har förvarnat svärisarna att de kanske får vara barnvakter. Svärfar säger då: "Ja, men vi ska vara borta på söndagen kl 17 så ni måste hämta henne innan dess".
    Hahahah!

• Frujj

Nibla: Hahaha precis som om ni skulle lämna henne där o vara borta heeeeela låååååååååååånga helgen. Då har ju ens boobs sprängts

• Carma07

Nibla: Har hittat kyrkan på kartan och jag tror inte det är problem med buss dit om jag inte kan ta bilen. Har mailat dig resten ang sångstunden.

• FruTez

Hohoho! *vinkar glatt fastän det bara är tisdag* Hoppas allt är väl med er!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas