• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Carma07

Uuuurk, vad jag hatar att bli nerspydd hela tiden. Ska bli så skönt när det försvinner.

• Nibla

Carma,
    Tack! Har nu fixat räknaren. En sak till.....jag vill ha ramar runt rubriken, runt inläggen, och runt länkarna till de andra bloggarna. Som du och Tez har på era sidor. Hur göra?

Ab,
    Kommer du ihåg reklamen för ett par år sedan med skådisen Roland Jansson (Göteborgare)?
    "Ni kvinnor pratar om att föda barn......" Så sitter han med en handuk över huvudet över en balja och andas vattenångor....haha! Tror det var för Echinea Gard.

• Nibla

Carma,
    Vi gav lillan gröt igår. Spyorna och bajset var inte nådigt.......

• Carma07

Nibla: Vi började också med gröt igår fast bara smakportion.

Ramarna runt får du nog från din grundmall som du väljer från första början. Den kan du gå in och ändra om du vill. Du kan göra en förhandsgranskning innan du bestämmer dig så ser du hur det blir med din nya bakgrund också. Sedan kan du gå in på inställningar och ändra färg på ramarna.

• Carma07

Nibla: "Layout" och "Teckensnitt och färger" var det visst.

• Nibla

Nu har jag pimpat bloggen, Tack Carma!

• Carma07

Nibla: Vad fint det blev. Härliga färgkombinationer.

• Ab fab

jag skulle definitivt behöva lite pimphjälp när det gäller bloggen. funkar det på worldpress också? ämne till lördagsdiskussion

• Frujj

Jag hoppas jag kan komma på lördag. Den lille O är lite hostig och snörvlig, jag börjar känna mig fryyysig och sådär konstig. Usch bådar inte gott.
    Ingen E hemma än...

• Carma07

Frujj: Usch, att ni aldrig får vara friska. Hoppas ni hinner bli friska och kan komma på lördag.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas