Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Uuuurk, vad jag hatar att bli nerspydd hela tiden. Ska bli så skönt när det försvinner.
Carma,
Tack! Har nu fixat räknaren. En sak till.....jag vill ha ramar runt rubriken, runt inläggen, och runt länkarna till de andra bloggarna. Som du och Tez har på era sidor. Hur göra?
Ab,
Kommer du ihåg reklamen för ett par år sedan med skådisen Roland Jansson (Göteborgare)?
"Ni kvinnor pratar om att föda barn......" Så sitter han med en handuk över huvudet över en balja och andas vattenångor....haha! Tror det var för Echinea Gard.
Carma,
Vi gav lillan gröt igår. Spyorna och bajset var inte nådigt.......
Nibla: Vi började också med gröt igår fast bara smakportion.
Ramarna runt får du nog från din grundmall som du väljer från första början. Den kan du gå in och ändra om du vill. Du kan göra en förhandsgranskning innan du bestämmer dig så ser du hur det blir med din nya bakgrund också. Sedan kan du gå in på inställningar och ändra färg på ramarna.
Nibla: "Layout" och "Teckensnitt och färger" var det visst.
Nu har jag pimpat bloggen, Tack Carma!
Nibla: Vad fint det blev. Härliga färgkombinationer.
jag skulle definitivt behöva lite pimphjälp när det gäller bloggen. funkar det på worldpress också? ämne till lördagsdiskussion
Jag hoppas jag kan komma på lördag. Den lille O är lite hostig och snörvlig, jag börjar känna mig fryyysig och sådär konstig. Usch bådar inte gott.
Ingen E hemma än...
Frujj: Usch, att ni aldrig får vara friska. Hoppas ni hinner bli friska och kan komma på lördag.