• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas

Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
  • Nibla

Morsning korsning!

Är "uppe med tuppen". Haha! Sitter med min latte och tittar på min dotter när hon leker med sina fingrar. Riktigt underhållande faktiskt.....för mig åtminstone!

Idag ska vi in till stan och luncha med en kollega. Ska bli trevligt!

Ikväll blir det Let's Dance på TV. Nån som följer?

• FruTez

Hej tuppen... eller jag menar Nibla!

Jag ska också kika på Let's Dance. Har du nån favvis?

• Nibla

Tez,
    Jag tycker Morgan Alling är lite rolig. Sen tycker jag att det ser så roligt ut när Magnus Samuelsson dansar med lilla Annika Sjöö. Carl Jan kan ju vara rolig också.

Blondinbella undrar jag mest vad hon göra med. Går inte hon i skolan??

• Ab fab

God morgon
    Ser fram emot fika i morgon. Det skall bli så kul att ses. Konvojen från lerum kommer

igår var en slapp dag. Gjorde inte många knop- veckohandlade med det var väl allt.

Idag blir det lunch med mamma, sen skall jag till optikern för att välja glasögon. Slö kväll hemma, i morgon åker R o tonårs A på skidresa till Frankrike. Student F sticker till Lund idag så nu har jag huset för mig själv- yippi

let's dance... Inte sett ännu. Morgan Alling är en suverän skådis. Blondinbella är verkligen läskig- undra varför hon måste spraytanna sig hela tiden. Ser grymt hemskt ut

• Carma07

Godmorgon

Här är en som är uppe med sena tuppen. Det måste väl finnas någon tupp som tar sovmorgon, eller? Var uppe en timma med lilltjejen inatt och tack och lov nöjde hon sig med att ligga och jollra när hon vaknade till imorse. Men nu så är vi uppe och det är frukost och kaffe som hägrar för mig.

Ser också fram emot fikan imorgon. Känns som det var längesedan nu.

Jag kollar på Let´s Dance, men missade tyvärr större delen förra veckan så det får bli lite premiär för mig ikväll. Nu när jag vet att den är igång och allt. Nackdelen med att inte kolla på Tv längre.

• FruTez

Jag gillar Hasse Aro. Han dansade så roligt att maken och jag vek oss av skratt. Dessutom är han jättelik en av cheferna på makens jobb så det gick inte att låta bli att tänka på honom när Hasse Aro dansade!

Jag ser också fram emot imorgon, ska bli så trevligt!

• Frujj

Godeftermiddag. Antagligen ingen som läser på hela helgen men jag skriver ändå
    Febern är borta men jag känner av efterdyningarna, svettas i tid och otid och har värsta huvudvärken. Dessutom fick lille O feber igår. Idag har han varit jätteorolig, vägrat sova och vägrat äta. Fick i sig en slurk vid lunchtid och somnade sen och sov en halvtimma. Sen var han vaken igen och skriker så fort man lägger honom ner. Hoppas det inte är öronen som spökar igen.
    Som grädde på moset håller jag på att få mjölkstockning... Boten på det brukar vara att amma, amma, amma, amma och amma lite till, men hur lätt är det när han vägrar äta? Får snart ta fram pumpen.... annars blir det väl sjukhusbesök för oss båda.

När kommer våren????

• Carma07

Frujj: Usch, inte ett dugg avis på er sjukstuga ni har hemma. Det verkar som allt kommer in genom er dörr. Hoppas att ni får ordning på allt sådant snart. Skickar lite fredagskramar.

• Frujj

Carma: ja, jag ska uppfinna ett bacillfilter vid våran ytterdörr.
    Mycket kommer nog från dagis kan jag tänka mig. Det är i såna här lägen man funderar på om det är värt att ha W på dagis. Men... tja skulle han inte gå där så skulle man ju gå till Öppna förskolan eller nåt och där är säkert lika mkt bacillusker.

Har ni hört att Kanal Lokal har kursat?? Inget mer Rivstart på morgonen nu då

• Linum

Tack för fikat, Tezz!

Alltid lika trevligt att se er (och de små knattarna).

M håller på med kanelbullsbak, så det luktade himmelskt när jag kom hem. MMMmmmmmmm

*pussar på alla flickorna*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas