Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Nibla igen: Lax... några enkla varianter, om det är laxfiléer du har så kan man lägga dom i en ugnsform, bred på majonnäs, häll på rikligt med dill o in i ugnen. Servera med tex pressad potatis
Eller ibland när jag har ont om tid eller bara ingen lust så lägger jag laxfilé i en ugnsform, häller på matlagningsgrädde runt om och sen strör på lite örtkryddor, salt o peppar.
*Det elaka häxskrattet ekar över västsverige.... sprider sig som ett svart moln när det rullar fram mot målet.. väl framme så *pofffffff*
Hahahha fantasin skenar iväg *grrahrghspofttmuttersurrarputtrar*
Nibla: Ah 9 dagar över tiden.. usch... stackare. Jag gick 10 dagar över och det var inte så roligt. (nåt sånt för Carma med har jag för mig...?) Hoppas eran promenad gör susen!
Förresten.. åhh vad mysigt att vara gravid... o klappa sig på magen och all den här förväntan... mmmm *drömmer*
Nä nu ska jag ta tag i en livlina för att försöka överleva den här dan.. ringa en vän eller nåt.
Eller röja i köket. Vi har slängt ut (eller rättare sagt gett bort) ett skåp i köket och ska ha en tavellist på väggen där istället och ställa några fina kokböcker på. Alla grejor som låg i skåpet ligger nu över hela köksbordet
Höhö läser man mina inlägg så låter det som värsta manodeppen ju... från mörka häxmoln till mysigt graviddrömmande.
Nog verkligen dags att röja i köket nu...
Have a nice walk, mrs Nibla!
God förmiddag!
Nibla: Jag har lagt ett gott och enkelt recept på lax i bloggen. För övrigt den du åt hemma hos mig i somras.
Frujj: Men vi är väl din livlina. Ja, usch det var riktigt jobbigt att gå över tiden. Åtta dagar har jag för mig. Varje dag kändes som en vecka. Och så dum man är egentligen eftersom man visste från början att det troligtvis skulle vara så och ändå trodde man att bebisen skulle komma tidigare.
Frujj igen: Tycker absolut att du ska fira stort att det är tio år sedan du slängde ut det puckot. Vi-vet-vem verkar inte ha alla hästar hemma. I år firar vi lite trevligare saker nämligen att det är tio år sedan som vi blev tillsammans.
Hej!
Ni med blogspot: Jag har gått in på en sida och fått en kod för en besöksräknare, men vart i hela världen ska jag klistra in den? Om jag klistrar in den på html/Javascript så försvinner väl min fina bakgrund??
HELP!
tjingeling
hemma idag med men bättre. Maken är klen också vilken resulterar i djupa- tyck-synd-om-mig suckar från hans sida.
Carmas lax var himla god- klart att rekommendera
Ni-vet-vem... Voldemor Ja du fruJJ det krävs en flaska skumpa idag för att fira tycker jag. O hoppas tonårs E kommer hemordentligt
Nibla: Du lägger till en till gadget med html och klistrar in den där. Mitt tips är att du sätter rubrik på den så du ser skillnad sedan. På räknarens gadget alltså och inte den med bakgrund. Såvida du inte kan läsa html-skrift och ser skillnad ändå.
Nibla igen: Nu kan vi boka tid för träff. Nu har paketet äntligen kommit.
Ab: Män och förkylningar. Bah