Fikasugna Göteborgsfruar fortsätter att träffas
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Dags för ännu en ny tråd. Vi fortsätter att tjöta om livets allt möjligt och att träffas.
Halloj
Helgen har varit lugn och har försökt att sova lite. Det senaste halvårets sömnbrist börjar att kännas nu. Igår var vi på en liten shoppingrunda till needs 4kids, ikea och bauhaus. Så mycket mer än så hann vi inte med eftersom vi kom iväg så himla sent.
Idag blir det bvc och spruta för lilltjejen. Skulle egentligen gått på babysim men måste backa på det. Får börja med dropin och ta det gång för gång.
Idag är det bröllopsdag för Addiz!!! Nu har vi gått året runt på alla!!! Vad tiden springer iväg.
Oj var det inte igår det var bröllopsdag??? O jag missade det....
Morsning girls!
Linum: Hur går det på jobbet? Är du klar med alla kataloger för denna gång?
Carma: Inte kul med sömnbrist. Hoppas du mår bra trots allt!
God morgon
Tezz- bra initativ med fika. Jag tycker det vore urkul att träffas. Lördag kanske? På stan eller hemma hos något. Hemma hos mig går bra.
Igår var jag på filmfestivalen. Såg en svensk film. O så hämtade jag mina nya glasögon - så nöjd
Tezz: Jag har tre kataloger kvar att göra... Norska, danska och engelska. Finska och svenska är färdiga för denna gång. Synd bara att man upptäcker fel ju fler gånger man läser... Har dock bestämt mig för att inte bry mig. Kan inte de som ska korrläsa korrläsa ordentligt är det inte mitt problem!
Godkväll i stugan.
Idag har vi varit på Neo i Borås för ytterligare en efterkontroll. Lilltjejen fick ligga på en madrass framför en spegelvägg vilket hon tyckte var jättekul. Hon brukar tycka att den där filuren i spegeln är den roligaste av alla hon träffat. Allt såg jättebra ut och de tyckte hon var stark, stabil och robust och även väldig tidig med många saker. Nu ska vi dit nästa gång i sommar någong gång på en 10-månaderskontroll.
Kul med fika!! Det vill jag gärna gå på.
Imorgon kommer en kompis på besök. Ska bli kul.
Hej hej!
Usch är lite sur idag. När maken kommer hem från jobbet vill jag kunna lämna över L så jag kan fixa med en massa eller bara lägga upp benen på soffbordet. Nä, då ska han ut på en joggingtur!
Surade en stund så nu tog han en promenad med L istället.
Ska dra ett varv med dammtrasan och dammsugaren. Min mormor och morfar kommer förbi en sväng imorgon.
Carma,
Kul att lilltjejen gör en massa framsteg och att hon är pigg och alert!
Hellu,, ingen här idag..?
Jag har varit på en långpromenad till bvc och lättat mitt hjärta lite.. kändes bra.
Har just läst artikeln om maten på centralköket och tappade aptiten, fy f-n vad äckligt rent ut sagt!
Snart är det alla hjärtans dag, nån som har några särskilda planer? Jag tänkte försöka mig på att baka en sån där tårta som vi hade på bröllopet, fylld med två mousser och ett överdrag av sugarpaste. Ska dessutom vara så avancerad att jag färgar den rosa själv.. haha får väl se om det blir mousse med sked eller en tårta av det hela. Var i tårtaffären igår och inhandlade lite grejor, det här ska bli kul! Blev lite sugen på att gå en sån kurs, ingen mer som haft såna tankar?
hej på er. är i London idag. Det regnar... konstigt nog
Alla hjärtan.. hmmm.. inte funderat... nån som har ett bra temaförslag?