• stellajsj

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2

Då var det dags för en ny tråd då den gamla är stängd!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3104838.html

Maj:
    EmMa09: 16 Maj 2009

Juni:
    längelevekärleken: 6 Juni 2009
    Saxiquine: 6 juni 2009
    mariekba: 6 juni 2009
    GlamourKitten: 12 juni 2009
    Stellajsj: 18 juni 2009
    Nena85: 27 juni 2009

Juli:
    ängsblomma: 4 juli 2009
    MolsonCanadian: 11 juli 2009
    Carpet 09: 18 juli 2009
    20090725: 25 juli 2009

Augusti:
    lottaochalex: 8 augusti 2009
    Miss Mijah: 15 augusti 2009
    Bröllopsblomma: 22 augusti 2009
    wunja gbg: 22 augusti 2009

September:
    Jojoånicko9s: september 2009
    Ozita: 5 september 2009
    Bridemma: 19 september 2009

• Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2
  • 20090725

men kan de inte erbjuda er alla ett annat hotell med bättre standad istället då?

• Stella2009

Vi får se hur det blir. Det är bara att hålla tummarna för det bästa!

20090725 skrev 2009-02-03 19:44:02 följande:
    men kan de inte erbjuda er alla ett annat hotell med bättre standad istället då?
  • lecaroline

Lycka till Stella!! Och skam den som ger sig!!!

Jag har inte läst från början. men jag kan tala om en horibel sak som jag upptäckte när jag var reseledare med buss.
    Vi lämnade landet på morgonen och hade inte alltid sängplatser åt alla gäster som var med i bussen!! Det fick försökas lösa under resans gång..
    Ibland fick inte jag och busschaufför bo på samma hotel och ibland var det långt för oss att komma till gästerna..

• Francis

Finns det inget annat bolag ni kan byta till då?
    Eller ta kontakt med hotellet själva och boka rum, det går ju också och boka endast flygstol med resebolaget...

• Stella2009

Resebolaget håller på och ser vad som kan göras.
    Vi har ett annat hotell som alternativ ifall det inte löser sig. Inte riktigt vad vi vill ha men vad ska vi göra.. Egentligen så vill vi ju inte byta hotell alls för det vi bokat från början är perfekt för oss och våra gäster!

Tyvärr så kan vi inte hellr byta bolag för det är inget annat som flyger till Skiathos från Göteborg. Och boka egna hotell vågar vi oss inte på nu, vi är så många som ska ha plats och detta är ingen stor ö... Mycket som är fullt tidigt nu efter Mamma Mia filmen..

Men en positiv sak är iallafall att idag har jag köpt bröllopsunderkläder !! Hoppas hoppas att de funkar under klänningen!!

Francis skrev 2009-02-04 09:31:23 följande:
    Finns det inget annat bolag ni kan byta till då?Eller ta kontakt med hotellet själva och boka rum, det går ju också och boka endast flygstol med resebolaget...
  • Francis

Ok, men vi får hoppas att dom löser detta på bästa möjliga sätt. Dock tycker jag att ni skall kräva att få någon slags ersättning!

• Taaanja

Någon som har tips på någon bra fotograf här i Göteborg??? Som inte är allt för dyr..

• Francis

mm.. vill också ha tips!

Men det var en kvinna som hette Yvonne som la in en annons om sig själv om att vara relativt billig som bröllopsfotograf inom Göteborgsområdet mm.
    Hennes hemsida;

www.yfoto.se

Taaanja skrev 2009-02-05 08:55:39 följande:
    Någon som har tips på någon bra fotograf här i Göteborg??? Som inte är allt för dyr..
  • lecaroline

Det är några som pratat om en fotograf i partille som är bra och inte så dyr.. Kolla hitta.se

• Taaanja

Tack så mycket tjejer! :)
    Ska kika på det...

Vart ska ni ha er bröllopsfest?? Vilken kyrka??

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2