• stellajsj

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2

Då var det dags för en ny tråd då den gamla är stängd!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3104838.html

Maj:
    EmMa09: 16 Maj 2009

Juni:
    längelevekärleken: 6 Juni 2009
    Saxiquine: 6 juni 2009
    mariekba: 6 juni 2009
    GlamourKitten: 12 juni 2009
    Stellajsj: 18 juni 2009
    Nena85: 27 juni 2009

Juli:
    ängsblomma: 4 juli 2009
    MolsonCanadian: 11 juli 2009
    Carpet 09: 18 juli 2009
    20090725: 25 juli 2009

Augusti:
    lottaochalex: 8 augusti 2009
    Miss Mijah: 15 augusti 2009
    Bröllopsblomma: 22 augusti 2009
    wunja gbg: 22 augusti 2009

September:
    Jojoånicko9s: september 2009
    Ozita: 5 september 2009
    Bridemma: 19 september 2009

• Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2
  • ozita

20090725: Vad duktig du är!

Det är roligt att få en uppfattning om spridningen bland oss. Verkar som juni är populärast fortfarande. När jag har varit ute och kollat klänning säger många att september böjar bli vanligare. Men det är väl så nu att man har ingen aning om hur vädret ska bli... Ibland kommer sommaren tidigt och ibland sent.

Jag hoppas, hoppas att det blir en underbar sommar så att vi alla får sol på vår bröllopsdag! Annars får man göra som Stella och åka till soligare breddgrader...

• Stella2009

20090725: Tack! Bra gjort!!

ozita: Ja värme och sol hoppas jag att alla får på sin bröllopsdag !! Det får iallafall jag !!

• ALOL

Tog lite tid att svara, mycket nu... Det finns en del bra allsånger här på BT faktiskt! Sen har jag lite från fester vi har varit på & ordnat själva. Tyvärr ligger det inte i datorn än men ska ta & skriva in dem snart så då kan jag lägga upp dem i mitt arkiv

• Stella2009

Hallå hallå! Här var det lugnt!! Hur står det till brudar.. !!

• EmMa09

hej hej, här e det bra, ser ju fram emot mässan till helgen! Hur går det för er alla??

Stella2009 skrev 2009-02-16 20:32:36 följande:
    Hallå hallå! Här var det lugnt!! Hur står det till brudar.. !!
  • Stella2009

Det går framåt.. Min m2b´s kläder är nu inhandlade!! Skönt . Ska alla gå på bröllopsmässan i helgen.?

• EmMa09

vi ska gå på lördagen, tillsammans med ett kompispar som också gifter sig till sommaren!! tycker det ska bli jätte roligt, vi har iof nästan allt färdigt, men tycker att allt som har med bröllop att göra är kul! ni som ska gå, har ni köpt förköpsbiljetter på ticnet?

• ALOL

Vi ska oxå gå om nu magsjukan i familjen ger med sig... Vi har oxå nästan allt färdigt, så nu känner jag mig nästan lite nervös över att man ska hitta massa andra fina grejor istället för de man redan gjort. Men det är ju alltid bra med lite inspiration

• 20090725

blir söndag för min del, min tjejkompis kunde bara då, å m2b har barnen hemma å skall åka å titta på hus, jag fick välja mellan att kolla på hus eller bröllopsmässan, (inget svårt val för min del) Biljetterna hänger redan på kylskåpet :)

Varför finns det inga jobb att söka, finns ju INGENTING på Ams hemsida... vill ha ett nytt jobb NU... vill inte bli arbetslös... då blir det ingen bröllopsresa :( !!!

m2b, sa igår när jag satt å tyckte synd om mig själv, men vi får göra dig med barn snabbt nu då så du kan va hemma å va mamma ledig! lät ju lite lockande, men jag vill ju ha ett jobbb först, sen kan jag bli mamma!

oj va det blev långt...

• ALOL

Arbetslös, vad tråkigt! Har du blivit varslad?

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2