• stellajsj

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2

Då var det dags för en ny tråd då den gamla är stängd!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3104838.html

Maj:
    EmMa09: 16 Maj 2009

Juni:
    längelevekärleken: 6 Juni 2009
    Saxiquine: 6 juni 2009
    mariekba: 6 juni 2009
    GlamourKitten: 12 juni 2009
    Stellajsj: 18 juni 2009
    Nena85: 27 juni 2009

Juli:
    ängsblomma: 4 juli 2009
    MolsonCanadian: 11 juli 2009
    Carpet 09: 18 juli 2009
    20090725: 25 juli 2009

Augusti:
    lottaochalex: 8 augusti 2009
    Miss Mijah: 15 augusti 2009
    Bröllopsblomma: 22 augusti 2009
    wunja gbg: 22 augusti 2009

September:
    Jojoånicko9s: september 2009
    Ozita: 5 september 2009
    Bridemma: 19 september 2009

• Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2
  • EmMa09

Hej hej!
    Jag tyckte inte alls att mässan var bra. Vi har iofs redan fixat nästan allt, men tyckte mässan var mycket mindre med färre utställare än vad jag tänkt mig. Det var ju inte direkt många representanter av allt..

Hur går det annars för er allihop? För oss har det stått stilla ett tag, vi ska nu i veckan ta tag i o prata med en florist och kolla upp tårtor, men sedan är det inte mycket mer vi kan fixa innan alla har osa:t!

• Stella2009

Hej hej!

Jag var inte på mässan alls faktiskt.. Hann inte riktigt med det pga av jobb etc men känner väl inte att jag missat något direkt..
    Annars så har vi väl inte gjort så mycket, just nu är det inte så mycket vi kan göra.. Det är resturang som behövs bokas men det gör vi längre fram i vår, vi håller på och funderar på hur vårt fest/infoprogram ska se ut. Annars så letar jag mest skor och tärnklänning för fullt på internet!

EmMa09 skrev 2009-02-24 18:00:54 följande:
    Hej hej!Jag tyckte inte alls att mässan var bra. Vi har iofs redan fixat nästan allt, men tyckte mässan var mycket mindre med färre utställare än vad jag tänkt mig. Det var ju inte direkt många representanter av allt..Hur går det annars för er allihop? För oss har det stått stilla ett tag, vi ska nu i veckan ta tag i o prata med en florist och kolla upp tårtor, men sedan är det inte mycket mer vi kan fixa innan alla har osa:t!
  • lecaroline

Jag tyckte inte heller att den var bra. Lite utställare dålig uppvisning för att man inte såg bra, inte mycke erbjudanden. Inte värt 140 kr i alla fall..
    Det enda som var bra att nu har min blivande förstått hur mycket det är att tänka på och fixa med. Så nu får jag hjälp!! : )

• 20090725

hehe, skönt det... jag har också börjat få lite hjälp här hemma! nu börjar alla karar att inse att allt inte bara löser sig...

lecaroline skrev 2009-02-25 16:53:27 följande:
    Jag tyckte inte heller att den var bra. Lite utställare dålig uppvisning för att man inte såg bra, inte mycke erbjudanden. Inte värt 140 kr i alla fall..Det enda som var bra att nu har min blivande förstått hur mycket det är att tänka på och fixa med. Så nu får jag hjälp!! : )
  • ALOL

Jag kunde tyvärr inte heller gå, skönt att höra att man inte missade något
    Nu börjar alla till att svara i alla fall, på inbjudan, har varit dött på telefonen ett tag & man vill ju att de ska svara samma dag de får inbjudan Men skönt att veta att det är några som vill fira med oss på den stora dagen

• 20090725

jag hoppas på att få ut inbjudningarna inom kort, väntar bara på att gubben skall fixa adresser till de sista... de ligger bara hemma å väntar på att få komma iväg...

• CamillaetCamillus

Hej! Vi gifter oss den 21 juni i år. Vi bor i Göteborg, men skall gifta oss i Åminskog i Dalsland, får vi vara med ändå? :D

• ALOL
    CamillaetCamillus skrev 2009-02-26 13:35:29 följande:
    Hej! Vi gifter oss den 21 juni i år. Vi bor i Göteborg, men skall gifta oss i Åminskog i Dalsland, får vi vara med ändå? :D
    Självklart Välkomna!
  • lecaroline

Jag har precis samma problem men jag har lagt ner det.. Har sagt till honom att säga till mig när han har tagit fram dem så att jag kan fortsätta..

20090725 skrev 2009-02-26 13:22:29 följande:
    jag hoppas på att få ut inbjudningarna inom kort, väntar bara på att gubben skall fixa adresser till de sista... de ligger bara hemma å väntar på att få komma iväg...
  • 20090725

sa detsamma idag... att ge mig kuveren när du har skrivit ut dem så skickar jag iväg dem då... han fick dock lite dåligt sammveta och fick tag i 3 adressen nästan direkt!

idag fick jag hem 80 st små present askar som e 5x5cm i ivory, som jag skall sätta en ljusrosa presentsnöre om och fästa placeringskorten i och sedan lägga i två chokladbitar i!

är det någon som vet vart man kan få tag i safflor (ris) har inte kollat i mataffären, men jag vet inte änns vad det är för ris... så jag tänkte om någon kanske viste det??

nu skall jag även uppdatera listan när det har kommit in en ny, så vi slipper att gå igenom hela tråden igen!

lecaroline skrev 2009-02-26 13:41:01 följande:
    Jag har precis samma problem men jag har lagt ner det.. Har sagt till honom att säga till mig när han har tagit fram dem så att jag kan fortsätta..
Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2