• stellajsj

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2

Då var det dags för en ny tråd då den gamla är stängd!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3104838.html

Maj:
    EmMa09: 16 Maj 2009

Juni:
    längelevekärleken: 6 Juni 2009
    Saxiquine: 6 juni 2009
    mariekba: 6 juni 2009
    GlamourKitten: 12 juni 2009
    Stellajsj: 18 juni 2009
    Nena85: 27 juni 2009

Juli:
    ängsblomma: 4 juli 2009
    MolsonCanadian: 11 juli 2009
    Carpet 09: 18 juli 2009
    20090725: 25 juli 2009

Augusti:
    lottaochalex: 8 augusti 2009
    Miss Mijah: 15 augusti 2009
    Bröllopsblomma: 22 augusti 2009
    wunja gbg: 22 augusti 2009

September:
    Jojoånicko9s: september 2009
    Ozita: 5 september 2009
    Bridemma: 19 september 2009

• Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2
  • ALOL

Fika är ju inte alls tokigt En av mina favvo sysslor, när jag inte planerar bröllop vill säga

• 20090725

hehe, men tänk att få både fika och prata MASSA bröllop :)
    och alla som är med är jätte intresserade och förstår vad man pratar om!

• lecaroline

och ingen som tycker att man är tjatig! jag är med!! : )

• EmMa09

det låter ju jätte trevligt! som sagt, folk i ens omgivning kanske tröttnar lite smått när man nästan alltid vill prata om det!

• ozita

Jag är med på fika! Börjar ju tjata hål i huvudet på alla min kompisar, så det hade varit skönt att prata med er lite!

Förslag på tid och plats?

• 20090725

för min del passar vilken dag som helst...

om det är någon som brukar jobba kvällar och helger kanske denna kan ge förslag när den är ledig???

• Kajsalisan

Jag vill också fika!! Är dessutom så himla stolt, gjorde just caketoppern till vår tårta!! och ja, det skall sägas att jag inte är den pyssliga bruden.. =) Men.. Ja bild kommer upp i galleriet när toppern är ute ur ugnen

• carpet 09

Hej alla!
    Jag har hållt mig lite undan här då vi insåg att min m2b:s arbete låg i farozonen. Därmed lades också bröllopsplanerna lite på is. I veckan fick vi dock beskedet att allt är lugnt och att han inte riskerar att bli arbetslös, vilket känns UNDERBERT!!! Så nu kan vi pusta ut och ta fortsatta tag med bröllopsplanerna.

Ni får ha lite överseende med att jag inte är helt uppdaterad med vad ni diskuterat, jag får väl sätta mig och läsa igenom allt som sagts i tråden...

Är hur som helst SÅ GLAD över att vara tillbaka igen!!

• 20090725

oj då! men du är så välkommen tillbaka!
    Sitter i samma sits själv då jag blir av med jobbet sista Maj, tänkte också lägga planerna på is, men insåg att vi får så mycket hjälp ekonomiskt i form av presenter, så vi klarar det iallafall! kanske dock får vänta med resan ett tag!

Alla vi tänkte fika på onsdag vid 16.20 om det är någon mer som känner för att hänga med??

carpet 09 skrev 2009-03-02 20:03:32 följande:

Hej alla!Jag har hållt mig lite undan här då vi insåg att min m2b:s arbete låg i farozonen. Därmed lades också bröllopsplanerna lite på is. I veckan fick vi dock beskedet att allt är lugnt och att han inte riskerar att bli arbetslös, vilket känns UNDERBERT!!! Så nu kan vi pusta ut och ta fortsatta tag med bröllopsplanerna. Ni får ha lite överseende med att jag inte är helt uppdaterad med vad ni diskuterat, jag får väl sätta mig och läsa igenom allt som sagts i tråden...Är hur som helst SÅ GLAD över att vara tillbaka igen!!
Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2