• stellajsj

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2

Då var det dags för en ny tråd då den gamla är stängd!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3104838.html

Maj:
    EmMa09: 16 Maj 2009

Juni:
    längelevekärleken: 6 Juni 2009
    Saxiquine: 6 juni 2009
    mariekba: 6 juni 2009
    GlamourKitten: 12 juni 2009
    Stellajsj: 18 juni 2009
    Nena85: 27 juni 2009

Juli:
    ängsblomma: 4 juli 2009
    MolsonCanadian: 11 juli 2009
    Carpet 09: 18 juli 2009
    20090725: 25 juli 2009

Augusti:
    lottaochalex: 8 augusti 2009
    Miss Mijah: 15 augusti 2009
    Bröllopsblomma: 22 augusti 2009
    wunja gbg: 22 augusti 2009

September:
    Jojoånicko9s: september 2009
    Ozita: 5 september 2009
    Bridemma: 19 september 2009

• Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2
  • lecaroline
    20090725 skrev 2009-03-17 18:14:56 följande:
    hehe, det e ju sant! ring imon! idag har jag varit å köpt näbbkläningar e super nöjd med dem, hade köpt andra förrut, men ångrade mig så nu får barnen andvända de första kläningara när de vill istället!bild finns i galleriet!
    Jösses vad söt den är!!
    Hur var det i fjällen??
    Hur går det med inbjudningskorten??
  • 20090725

fjällen va bra, inga brytna ben på någon i familjen, bror min fick en stukad handled, men han får skylla sig själv när han ska styla inför flickvännen!

inbjudningarna fick vi iväg påvägen upp, smet ifrån jobbet en timma å gjorde klart dem!

så just nu e det 7 personer som kommer på bröllopet! men osa e ju inte förren 25 maj, så vi hoppas ju att det kommer lite fler än så!

till helgen skall vi åka till skopunkten å köpa skor till alla barnen! jag gillar när de ar köp tre betala för två!

• Stella2009

Söt klänning! Var hittade du den.?

20090725 skrev 2009-03-17 18:14:56 följande:
    hehe, det e ju sant! ring imon! idag har jag varit å köpt näbbkläningar e super nöjd med dem, hade köpt andra förrut, men ångrade mig så nu får barnen andvända de första kläningara när de vill istället!bild finns i galleriet!
  • 20090725

kapphal, 250:-

måste dock åka å byta dem imorgon! den ena va en söm på broderiet trasig och den andra va alldeles för stor!

7 ch 9 åringen behöver ha samma storlek...

men sen satt kanon fint på dem båda och barnen bara älskade dem!

• Stella2009

Söt! Håller på o kollar lite på näbbklänning också till min systerdotter. Hon är bara knappt 3 år men VÄLDIGT bestämd med vad hon tar på sig så vi får väl se vad hon får på sig... Kan nog vara glada om hon har något på sig överhuvudtaget...

20090725 skrev 2009-03-18 20:23:24 följande:
    kapphal, 250:- måste dock åka å byta dem imorgon! den ena va en söm på broderiet trasig och den andra va alldeles för stor! 7 ch 9 åringen behöver ha samma storlek...men sen satt kanon fint på dem båda och barnen bara älskade dem!
  • 20090725

hehe! dem små liven e ju väldigt bestämda!

blev helt chockad idag när vi satt och åt frukost på jobbet! våran toastmasters sambo jobbar med oss, så började vi prata om bröllopet, å då sa hon, Robban har så mycket att göra innan ert brlöllop men han tycker det e jätte kul, han skall ju fixa ris och sådant till kyrkan å gö vigselprogram å festprogram å sen skall han ju fixa med bandet å hålla reda på allt annat till festen och kyrkan och ordna svensexa! (2bs bestman, e ingen "party" människa och kan inte organisera saker)

VA??? utbrast jag! det skall han ju inte göra! det enda han skall göra e ju att hålla reda på vilka som skall hålla tal å sånt! ris å vigsel- och fest program gör ju jag!!!!

nä, det har han läst på internet att han skall göra!

så vi får nog bjuda hem han å gå igenom vad han skall göra och inte göra!! fick men näst intill en chock när hon räkna upp allt han trodde att han skulle göra! men han tar det på största allvar och vi är super nöjda med valet!!! men stackars liten har ju stressat upp sig för massor han inte behöver göra! sen så e jag ju bara glad om han vill hjälpa till med lite "extra" satker, men han skall ju inte känna sig tvingad till det!

• lecaroline

Fick mig ett litet as garv ju! 090725 Vad kul han är ska han bestämma vigselprogrammet ha ha!! Svensexan är ju bestmans uppgift om de inte har kommit överens om nått annat som våra har gjort :)
    men vad snällt att han vill göra fint i kyrkan :)

Jag vet nu när min gubbe ska ha svensexa :)) Så jag antar att mitt datum också är satt för det var tjejtoastmastern som skvallra.. Jag skrämde skiten ur henne att nästa alla lördagar var bokade så det var nog bäst att dubbelkolla med mig först..

• 20090725

hehe! jo de har nog komit överens, om svensexan, bestmanen är ingen planerings människa, medans toastmastern vill ha allt under kontroll och älskar att planera! särskilt när öl e inblandat!
    Men de två känner också varandra så det e nog inga problem!

haha, förstår att hon blev nojig!

Min syster (tärna) ville att jag skull evara med och bestämma vilken dag å vad vi skulle göra! men NEJ sa jag, jag vill inte änns veta när, det får du ta med mattias!

• lecaroline

Nej för då missar man ju pirret som jag har fått!!! :)

• 20090725

wiii... e så glad idag!!!!

för edt första så skall jag åka till ullared på söndag utan gubbe och barn, bara en dag för mig själv i shopping paradiset!

sen fick jag reda på att han som jag e vikarie för vill vara pappa ledig 1½ månad längre, så nu får jag nog vara kvar på jobbet till mitten av juli! även om det bara va 1½ månad längre så käns det fruktansvärt skönt, så slipper jag hålla på å vela med jobbsökandet innan sommaren, så kan jag gna mig åt det när bröllopet är över istället!!!

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2