• stellajsj

gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2

Då var det dags för en ny tråd då den gamla är stängd!
    www.brollopstorget.se/Forum-1-73/m3104838.html

Maj:
    EmMa09: 16 Maj 2009

Juni:
    längelevekärleken: 6 Juni 2009
    Saxiquine: 6 juni 2009
    mariekba: 6 juni 2009
    GlamourKitten: 12 juni 2009
    Stellajsj: 18 juni 2009
    Nena85: 27 juni 2009

Juli:
    ängsblomma: 4 juli 2009
    MolsonCanadian: 11 juli 2009
    Carpet 09: 18 juli 2009
    20090725: 25 juli 2009

Augusti:
    lottaochalex: 8 augusti 2009
    Miss Mijah: 15 augusti 2009
    Bröllopsblomma: 22 augusti 2009
    wunja gbg: 22 augusti 2009

September:
    Jojoånicko9s: september 2009
    Ozita: 5 september 2009
    Bridemma: 19 september 2009

• Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2
  • 20090725

okej! frågade våran fackliga ordförande om detta nyss! helt värdelös e hon, hon har varit med och förhandladat om alla upsägningar! å när jag frågar henne hur det är så säger hon bara, jo så e det! å då frågade jag om någon informerat killen som det gäller om det! men nä, det har dem inte!!! så jag ska ta å ringa han sen så han får kolla upp det!! å vi jobbar endå på ett stort företag som finns i hela europa! å de har inte koll på sånna saker!!! det måste ju ha hänt någon annan gång tycker man ju! men det e ju fruktansvärt dåligt att våran förtroende fackligt valda, inte informerar om sådant när hon vet om det!!!!!

• lecaroline

Carpet
    Min har också nåt sånt. Men det inhandlades före jul så jag kommer knappt ihåg hur han såg ut i det! Blir lite spännande ändå då

• carpet 09

lecaroline
    Det är ju bara kul att inte se honom i det på ett tag, så att det känns speciellt!!!

Hur har ni andra gjort med era klänningar? Har era m2b fått se dem? Jag är lite traditionell av mig så här hålls den undangömd hemma hos min syster.

• 20090725

jo han har allt sett de, han va med och köpte den! vi skulle bara gå in å kolla lite, men jag va ju tvungen att testa å jag blev kär i den direkt så jag köpte den!

• carpet 09

Hittar man rätt så måste man ju ta den så klart

• 20090725

det va så jag tänkte med, jag ville inte heller att han skulle se den, men det blev så iallafall! och så va det 50% på den så den kostade baraa 3000:-! jag va med när han köpte sina kläder också de va de också rea på så de kostade 2700:- men lite ändringar!

• 20090725

åhhh... pratade med vår kyrka igår! å vi får inte kasta ris eller något annat på kyrktrappan om vi inte städar upp det själva! å då finns ju bara alternativet med såpbubblor men det vill jag inte riktigt!

vad skall jag göra????

• ozita

Nu känner jag att jag inte hängt här på så länge, har på nåt sätt tröttnat lite på bröllopsplaneringen och det är ju inte alls bra! Får rycka upp mig lite.

Men 20090725 - varför vill du inte ha såpbubblor!? Det är ju bland det underbaraste som finns.

• 20090725

du kommer snart in i det igen! känns så för mig också ibland!

jag vet inte, tänk om det regnar? då funkar det väll inte?

funkar det med vanliga såpbubblor, eller måste man köpa speciella?

idag har vi varit å köpt skor till näbbarna och ena tärnan! så nu e alla kläder klara till barnen!

nu e det bara mina underkläder som e kvar i klädes väg sen e allt klart, en slips till bestmannen oxå, men det skall m2b ut å handla på onsdag!

• lecaroline

Min m2b har sett klänningen i fodralet mut that´s it!

Har hört att vanliga såpbubblor kan ge fläckar på kläderna och att special bubblorna ärlite svårare att blåsa, men man lär sig fort. Jag ska köpa lite såpbubblor faktiskt. Ris kan man ju intekast för fåglarna äter uppdem och de sväller i magen och de blir dåliga länge. Så det får väl vara papperskonfetti annars.

Svar på tråden gbg par som gifter sig sommaren 09: del 2